Prihvaćen plan financijskog restrukturiranja Optima Telekoma

Autor: Poslovni.hr/Hina , 07. studeni 2013. u 10:30
Photo: Kresimir Mitrovic/HaloPix/PIXSELL

Dana 5.studenog 2013. u dvorani Kluba izlagača, na Zagrebačkom velesajmu, održano je ročište na kojem su vjerovnici Optima Telekoma prihvatili Izmijenjeni Plan financijskog i operativnog restrukturiranja, izvijestili su iz telekoma.

Dana 5.studenog 2013.  u dvorani Kluba izlagača, na Zagrebačkom velesajmu, održano je ročište na kojem su vjerovnici Optima Telekoma prihvatili Izmijenjeni Plan financijskog i operativnog restrukturiranja, izvijestili su iz telekoma.

Plan financijskog i operativnog restrukturiranja prihvaćen je sa 94,06 % ukupno utvrđenih tražbina.

„Zadovoljni smo rezultatom glasovanja koji ukazuje na veliko povjerenje svih naših vjerovnika. Zahvaljujemo svim vjerovnicima na razumijevanju, podršci i strpljenju koje su do sada pokazali u postupku predstečajne nagodbe. Prihvaćanjem ovog Plana pozitivno smo okončali dio postupka koji se vodi pred FINA-om što je velika stvar za Optimu ali i čitavo hrvatsko telekomunikacijsko tržište. Sada nam predstoji da ukazano nam povjerenje i opravdamo kroz ostvarenje što boljih poslovnih rezultata”,rekao je predsjednik uprave Optima Telekoma Matija Martić.

Optima Telekom drugi je po veličini operator fiksne telefonije u Hrvatskoj te je sa potpunim spektrom telekomunikacijskih usluga već devetu godinu prisutan na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu. Danas Optima, zajedno sa svojim povezanim društvima, zapošljava preko 400 djelatnika te pruža telekomunikacijske usluge za više od 220.000 korisnika među kojima se nalazi i velik broj značajnih gospodarskih subjekata. Unatoč dobrim pokazateljima poslovanja Optima se, zbog gospodarskih i tržišnih okolnosti u kojima posluje, našla u nepovoljnoj financijskoj situaciji zbog čega je u veljači ove godine pokrenut postupak predstečajne nagodbe. No, unatoč pokretanju postupka predstečajne nagodbe i teških gospodarskih okolnosti u kojima posluje, Optima nastavlja s nesmetanim pružanjem usluga  te ulaže maksimalne napore kako bi zadovoljio sve potrebe i zahtjeve svojih korisnika.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close