Prihodi Atlantica manji 11, a dobit 32 posto

Autor: Darko Bičak , 27. listopad 2022. u 21:59
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Među distribucijskim područjima prednjače Srbija s rastom od 15,3 i Hrvatska s rastom od 10,3 posto.

Atlantic Grupa je tijekom prvih devet mjeseci 2022. zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 4,7 milijardi kuna, što u odnosu na isti period lani predstavlja rast od 10,8 posto. Kako navode u svojem tromjesečnom izvješću, pod utjecajem značajnih poskupljenja u ukupnom spektru poslovnih aktivnosti, dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) smanjena je za 20,3 posto u odnosu na prvih devet mjeseci 2021. i iznosi 532,2 milijuna kuna, dok je neto dobit smanjena za 32,1 posto i iznosi 271,3 milijuna kuna.

”Atlantic Grupa u prvih devet mjeseci 2022. nastavlja značajan rast prihoda unatoč izazovima s kojima se suočavamo, a rast je ostvaren u svim poslovnim i distribucijskim područjima zahvaljujući prije svega odličnim prodajnim rezultatima. Tijekom ove godine došlo je do značajnih poskupljenja velikog dijela naših sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga te energenata, koja smo samo djelomično kompenzirali povećanjem prodajnih cijena, jer smatramo primjerenim da u uvjetima visoke inflacije i snažnog udara na životni standard naših potrošača značajan dio toga sami apsorbiramo. Sukladno tome, očekivano bilježimo i niže razine profitabilnosti. I u nastavku godine očekujemo nesmetani tijek proizvodnje i opskrbe naših kupaca i potrošača, ali će nastavak problema u dobavnim lancima, rast kamatnih stopa, rekordna inflacija te globalna neizvjesnost odgoditi očekivani početak oporavka profitnih marži na 2024.”, istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.

Najveći rast od 19 posto ostvarilo je Strateško poslovno područje (SPP) Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, slijedi SPP Kava, s brendovima Barcaffe i Grand kafa te rastom od 15,9%, a dvoznamenkastim rastom od 13,2 posto ističe se i ljekarnički lanac Farmacia. Među distribucijskim područjima prednjače Srbija s rastom od 15,3 i Hrvatska s rastom od 10,3 posto. Prodaja principalskih brendova ukupno je u prvih devet mjeseci rasla 10,2 posto. U trećem tromjesečju lansiran je novi brend Ziggy’s Coffee, novi koncept lanca coffee shopova.

Komentirajte prvi

New Report

Close