Tržište automobila u kolovozu je palo za 53,5 posto u odnosu na lanjski kolovoz, što je treći najlošiji rezultat u ovoj godini, pokazuju podaci agencije Promocija Plus. Veći je pad zabilježen samo u lipnju (56,4 posto) i u svibnju (55 posto). U prvih osam mjeseci hrvatsko tržište automobila potonulo je za 49 posto u odnosu na isto razdoblje prošl e godine.
Opel najtraženiji
Tijekom kolovoza je u Hrvatskoj ukupno registrirano 2430 novih automobila, dok je istog mjeseca lani registrirano 5224 automobila. Ukupno je u prvih osam mjeseci registrirano 32.429 automobila, dok su u prvih osam lanjskih mjeseci zabilježene 63.492 registracije. Opel se i dalje najbolje prodaje na našem tržištu, te u kolovozu drži 12,22 posto tržišta (297 prodanih automobila), dok je lanjskog kolovoza držao 11,7 posto tržišta, ali s daleko više prodanih automobila (615). Pritom je Astra i dalje daleko najprodavanije vozilo. U kolovozu ih je prodano 198, što iznosi 8,15 posto tržišta. Lanjskog kolovoza prodano ih je dvostruko više (401). Kolovoškim rezultatima mogu biti zadovoljni i u Fordu čiji je Focus zauzeo drugo mjesto na ljestvici najprodavanijih modela sa 116 automobila. Hrvati su skloni i Renaultu čiji su Clio i Megane zauzeli treće i četvrto mjesto najprodavanijih modela u kolovozu. Zanimljivo je da se na petom mjestu našao Citroen C crosser, prilično luksuzan automobil koji u najjeftinijoj varijanti stoji preko 270 tisuća kuna. Njih je u kolovozu prodano 69, što iznosi 2,8 posto tržišta.
Ni jedan Lexus
Među najvećim gubitnicima nalazi se Škoda čijih se modela u kolovozu prodalo tek 76, što je pet puta manje nego lanjskog kolovoza, kada su prodana 392 njihova automobila. Na ljestvici najprodavanijih marki u prvih osam mjeseci, nakon Opela slijede Volkswagen (3059 automobila i 9,43 posto tržišta) i Renault (2903 automobila i 8,95 posto tržišta). U kolovozu nije prodan niti jedan Lexus, što se dosad nije dogodilo, a već pet posljednjih mjeseci niti jedan Aston Martin nije dobio novog vlasnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu