Preparati iz Olivalova novog pogona će se naći i u Njemačkoj i Bliskom istoku

Autor: Marta Duić , 06. travanj 2017. u 08:04
Marijan Pojatina/R. A./PIXSELL

Ovoj kozmetičkoj tvornici prihodi rastu prosječno 35 posto, a u novom sjedištu objedinjeni su proizvodnja, skladište i razvoj.

Hrvatska kozmetička tvrtka Olival nakon 23 godine poslovanja uselila se u nove poslovne prostore na zagrebačkom Jankomiru, u sklopu kojih je i novi proizvodni pogon.

Vrijednost ulaganja u nove poslovne prostore iznosi oko devet milijuna kuna, a novac je uložen u novo postrojenje, nove proizvodne linije i internacionalizaciju tržišta. Kako kaže Marijan Pojatina, direktor tvrtke Olival, sredstva dolaze iz vlastitoga kapitala, kredita te subvencija iz fondova EU i očekuju povrat uloženog u razdoblju od pet do šest godina. 

 

16 milijuna

kuna lanjski prihodi Olivala, što je 33% više nego 2015.

Spremaju još noviteta
Pojatina objašnjava kako imaju novu liniju za šampone i liniju za etiketiranje te da se sada na sat etiketira 1500 bočica i zapakira 1000 šampona, čime je kapacitet proizvodnje povećan čak pet puta. "Osim znatno većih kapaciteta proizvodnje, sad u Olivalu imamo i bolju logističku povezanost proizvodnje, skladišta i razvoja jer smo svi na jednom mjestu. Ovime dobivamo na ozbiljnosti,  sada kroz pogon možemo provesti najzahtjevnije partnere jer ispunjavamo sve najviše norme i standarde poslovanja", objašnjava Marijan Pojatina. Dugoročno, ovo ulaganje će im omogućiti daljnji rast i dati im prostora za nove proizvodne linije, a već imaju dva noviteta spremna za tržište. "Tajna našega dugogodišnjeg uspjeha je prvenstveno  u kvaliteti proizvoda i pristupačnim cijenama te dobrom odnosu s kupcima i dobavljačima.

 

Pojatina

Tajna našega dugogodišnjeg uspjeha je u kvaliteti proizvoda, pristupačnim cijenama i dobrom odnosu s kupcima i dobavljačima.

Dugoročni partneri su ključ uspjeha, a mi s našim najvećim dobavljačima radimo više od 20 godina i to nam omogućuje stabilnost te nam daje mogućnost da se fokusiramo na kreativan dio poslovanja. Kad ne moraš razmišljati hoće li ti sirovina biti dobra i hoće li se proizvod prodati, onda imaš slobodnije ruke za kreativu i razvoj samih proizvoda", otkriva direktor svoj pristup. U tvrtki su posebno ponosni na svoje zdravo poslovanje i organski rast, a u posljednje tri godine Olival bilježi konstantan rast prihoda  i to u prosjeku 35 posto. Prihodi u 2016. godini iznosili su im 16 milijuna kuna i bili 33 posto viši u odnosu na prethodnu godinu. Premda su na početku poslovanja u svom asortimanu imali svega tri proizvoda, danas tržištu nude čak 103 preparata. 

 

24 radnika

trenutačno je u Olivalu, no novi pogon i artikli traže i dodatnu radnu snagu, što je u planu

Izvoze već sedam godina
Marijan Pojatina nam kaže kako s novim pogonom i proizvodima na kojima rade, dolazi i potreba za novim zaposlenicima. Trenutačno imaju 24 zaposlenika, samo od siječnja su zaposlili šestero novih,  a u planu su i dodatna zapošljavanja. Prve izvozne uspjehe ostvarili su prije sedam godina kada im se otvorilo tržište BiH, nakon čega je izvoz krenuo i u Sloveniji, a prošle godine otvorili su i tržišta Srbije i Slovačke. Nakon nastupa na Vivaness, europskom sajmu prirodne kozmetike, prije dva mjeseca dogovoren je izvoz i u Njemačku, u finalnoj su fazi pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu im je i izvoz u Poljsku i Tursku. ˝Vjerujemo da će se Olival proizvodi uskoro naći i na tržištima zapadne Europe˝, zaključuje Pojatina.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Sada kad ste uložili u savladavanje problema iz područja proizvodno-logističkih procesa nastavite sa ulaganjima u razvoj brenda OLIVAL.

New Report

Close