U svojih osam hotela, dva autokampa i turističkom naselju Kačjak Jadran iz Crikvenice, tvrtka u kojoj je potkraj siječnja okončan stečaj, u prvoj polovici godine bilježi rast poslovnih pokazatelja: šest posto više noćenja i sedam posto veći prihodi nego u prvih šest mjeseci lani. Dobrim rezultatima, kažu u Jadranu, najviše je pridonijela odlična predsezna, osobito travanj i svibanj. U srpnju su i crikvenički hotelijeri imali blagi pad noćenja, najviše u kampovima, zbog loših vremenskih prilika, no od početka godine do kraja srpnja ostvarili su veći prihod od planiranoga.
I booking za kolovoz najavljuje blagi rast u odnosu na prošlu sezonu.
“Zabrinjava nas, međutim, zamjetan pad izvanpansionske potrošnje, posebice u srpnju, koji upućuje na znatan pad broja gostiju u ostalim smještajnim kapacitetima na crikveničkoj rivijeri. Srpanjski podbačaj izvanpansionske potrošnje poziv je za zaokret u politici razvoja destinacije”, upozorava Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana, dodajući da su nužni aktivnija uloga Turističke zajednice Grada Crikvenice, redefiniranje značaja turističkih manifestacija kojima bi cilj trebao biti porast interesa i broja gostiju u Crikvenici, aktiviranje Odbora za destinacijski menadžment i poticanje jačega povezivanja i surađuje svih koji rade u turizmu.
Privatnim iznajmljivačima koji drže više od polovice smještajnih kapaciteta potrebna je, smatra Manestar, jača institucionalna podrška.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu