Povećajte profitabilnost tvrtke bez velikih ulaganja

Autor: Poslovni.hr , 07. srpanj 2016. u 14:45
Foto: PR

CRM kontaktni centar rješenje je koje zamjenjuje tradicionalne call centre pružajući korisnicima kvalitetniji odnos s klijentima, uštede, efikasnije poslovanje i profitabilnost, i to bez velikih početnih ulaganja.

CRM kontaktni centar predstavlja jedinstvenu cloud aplikaciju koja kombinira najbolje od call centra i Microsoft Dynamics CRM-a koji korisniku omogućava prikupljanje i analizu velikih količina podataka iz svih komunikacijskih kanala. Te informacije su „krvna slika“ klijenata tvrtke i služe optimizaciji korisničke podrške, odnosa s kupcima te doprinose unaprjeđenju prodajnih i marketinških aktivnosti unutar tvrtke. Ovo inovativno rješenje, od sada svojim korisnicima, pruža Vipnet. A sve njegove prednosti, koje doprinose uspješnijem poslovanju, predstavio nam je Željko Bak, direktor odjela za upravljanje proizvodima i uređajima iz Vipneta.

Po čemu se CRM kontaktni centar razlikuje od drugih call centar rješenja na tržištu?

CRM kontaktni centar rješenje je koje zamjenjuje tradicionalne call centre pružajući korisnicima kvalitetniji odnos s klijentima, uštede, efikasnije poslovanje i profitabilnost, i to bez velikih početnih ulaganja. CRM kontaktni centar inovativno je rješenje razvijeno na Microsoftovoj Dynamics CRM platformi koji je potpuno smješten u oblaku i, za razliku od tradicionalnih pozivnih centara, ne zahtijeva nikakvu infrastrukturu, osim pristupa internetu te računalo ili mobilni uređaj. Jedna od značajnijih prednosti ove usluge jest što je svaki detalj komunikacije ostvaren kroz kontaktni centar. Neovisno o tome na koji je način ostvaren (mailom, telefonom ili na društvenim mrežama), moguće je provoditi analizu kroz sam CRM. Na taj način korisnicima je omogućen transparentan, detaljan i strukturiran uvid kako u vlastito poslovanje, tako i u sve potrebe ili probleme njihovih klijenata u bilo kojem trenutku. Uz to, Vipnet svojim korisnicima nudi maksimalnu skalabilnost, pri čemu korisnici imaju kompletnu kontrolu troškova, a svaki mjesec mogu smanjivati ili povećavati broj licencija, ovisno o potrebama koje imaju.

Kome je namijenjena ova usluga? Možete li navesti nekoliko konkretnih primjera?

Ova je usluga namijenjena svim tvrtkama koje imaju veliki broj interakcija s klijentima (dolazni i odlazni telefonski pozivi, e-mail…). Omogućava im veći fokus na klijenta, veće uštede i učinkovitije poslovanje te kreiranje precizno usmjerenih marketinških i prodajnih aktivnosti. Korisnici CRM kontaktnog centra su hoteli, turističke agencije, poliklinike, privatne obrazovne ustanove i tvrtke koje se bave distribucijom te mnoge druge.

Što se dobiva unutar standarnog paketa, a što se dodatno plaća?

CRM kontaktni centar dostupan je u tri paketa, a svaki od njih uključuje Microsoft Dynamics licenciju. U ponudi su Basic, Standard i Master. Basic paket je osnovni paket i pokriva scenarije na razini telefonije; Standard paket obuhvaća telefoniju i e-mail komunikaciju te izvještaje koji su, zahvaljujući CRM-u, dostupni u bilo kojem trenutku, dok Master paket predstavlja sveobuhvatno rješenje s nizom funkcija poput snimanja i naknadnog preslušavanja razgovora – funkcionalnost za koje su naši korisnici izuzetno zainteresirani. Ta im funkcija pomaže u unaprjeđenju usluga i proizvoda koje nude na tržištu.

Ako se pretplatnik odluči za CRM kontaktni centar, pružate li usluge podrške?

Vipnet zajedno sa svojim IT partnerom korisnicima pruža podršku, kako pri samom odabiru licencija, tako i kasnije, tijekom korištenja same usluge. Primarni cilj nam je kroz razgovor sa svakim zainteresiranim korisnikom utvrditi opseg i vrstu potreba, provesti kratko tehničko utvrđivanje trenutačnog stanja te na temelju dobivenih podataka korisniku savjetovati rješenje, odnosno paket koji maksimalno odgovara ciljevima i potrebama poslovanja.

Osim CRM kontaktnog centra, korisnicima nudite i sam CRM kao uslugu.

Ako korisnik nema potrebu za CRM kontaktnim centrom, nudimo uslugu samog Microsoft Dynamics CRM-a koji je dostupan u dva paketa: Basic i Professional.

Koje su prednosti korištenja CRM sustava?

MS Dynamics CRM (CRM = Customer Relationship Managemet) predstavlja jedan od vodećih svjetskih alata za centralizirano upravljanje, automatizaciju i analizu komunikacije sa svojim postojećim i potencijalnim klijentima. MS Dynamics CRM idealan je alat za marketinške stručnjake, voditelje prodaje i prodajne predstavnike koji na jednom mjestu imaju uvid u sve informacije vezane uz klijente i samim time posjeduju bazu znanja koja im osigurava bolje prodajne rezultate i komunikaciju s korisnicima. MS Dynamics CRM je web aplikacija (cloud) koja svim korisnicima omogućava pristup podacima, s bilo kojeg tipa uređaja (desktop/laptop računala, smartphone/tablet) i u bilo koje vrijeme.

Molim objasnite kako se čuvaju korisnički podaci u CRM-u?

S obzirom da je Dynamics CRM Microsoftovo rješenje, sigurnost podataka jamči Microsoft – prva kompanija koja je usvojila visoke standarde koje propisuje Europska unija za zaštitu podataka u svojim cloud uslugama.

Gdje poslovni korisnici mogu saznati više detalja i komu se mogu obratiti?

Poslovnici korisnici nam se u svakom trenutku mogu javiti na 0800 091 091 ili posjetiti web stranicu www.vipnet.hr , gdje će pronaći sve informacije vezane uz navedene ICT usluge. 

Fill out my online form.

var z1ys57vu08g6s62;(function(d, t) {
var s = d.createElement(t), options = {
‘userName’:’24sata’,
‘formHash’:’z1ys57vu08g6s62′,
‘autoResize’:true,
‘height’:’683′,
‘async’:true,
‘host’:’wufoo.com’,
‘header’:’show’,
‘ssl’:true};
s.src = (‘https:’ == d.location.protocol ? ‘https://’ : ‘http://’) + ‘www.wufoo.com/scripts/embed/form.js’;
s.onload = s.onreadystatechange = function() {
var rs = this.readyState; if (rs) if (rs != ‘complete’) if (rs != ‘loaded’) return;
try { z1ys57vu08g6s62 = new WufooForm();z1ys57vu08g6s62.initialize(options);z1ys57vu08g6s62.display(); } catch (e) {}};
var scr = d.getElementsByTagName(t)[0], par = scr.parentNode; par.insertBefore(s, scr);
})(document, ‘script’);


(_gdeaq = window._gdeaq || []).push([‘hit’, ‘gdehr’, ‘d1.lPU_5LdGNDVGYYtrSbOWjLQWdok7V6EeW3lpy0n3.W7’, ‘sniimugiiy’, ‘deyswukndlnjqyesrmiujdyadrmn’],
[‘viewable’, ‘gdehr’, ‘d1.lPU_5LdGNDVGYYtrSbOWjLQWdok7V6EeW3lpy0n3.W7’, ‘popoprqmht’, ‘_gde_isndwl_popoprqmht’]);

Komentirajte prvi

New Report

Close