Ova je godina po svemu bila izuzetno nepredvidljiva i puna izazova. Sve što smo planirali, svi dobro uhodani obrasci poslovanja, morali su biti u kratkom roku izmijenjeni. I upravo je ta brzina reakcije na novonastalu situaciju naša najveća snaga.
Pronašli smo dodatnu snagu, znanje i motivaciju za koje nismo znali da ih imamo, i sve što smo mogli, uspjeli smo ne samo sačuvati, već i unaprijediti.
Uz Žuju, omiljeni pivski brend u Hrvatskoj, i ostali naši brendovi su i dalje među najjačima na tržištu. Naša proizvodnja nije stala niti jedan dan. Logistika i prodajna sila je radila više nego ikad i okrenula se kanalima koji su u tom trenu zahtijevali našu punu pažnju. Osmislili smo jednu od najljepših Žujinih kampanja kao odu svim dobrim ljudima koji su nas zadužili za sva vremena. Svi odjeli su funkcionirali u sinergiji i to je ono što smatram našim najvećim uspjehom ove godine. Rezultati naravno nisu bili na razini prethodnih godina, to nismo niti očekivali, ali smo zadovoljni postignutim. Napravili smo maksimum u danim okolnostima. Vidimo da su naši partneri, kupci i potrošači to prepoznali i stali uz nas i u ovom periodu.
Najponosniji sam, ipak, na činjenicu da smo sigurnost svojih kolega stavili na prvo mjesto. Briga o ljudima, njihova sigurnost, kao i sigurnost njihovih najmilijih neupitan je prioritet, pa bih se ovim putem još jednom zahvalio svim dobrim ljudima Zagrebačke pivovare, kao i našim partnerima, kupcima i potrošačima. Dobri ljudi pokreću, motiviraju i guraju dalje, a pritom misleći na sve oko sebe.
Nadamo se da će 2021. godina biti godina obnove. Planiramo realno i optimistično, što ćemo prvenstveno ostvariti zahvaljujući našoj dugoročnoj strategiji, ali i inovacijama koje pripremamo za sljedeću godinu. Potpunu stabilizaciju očekujemo 2022., a do tada ćemo nastaviti kao i do sada. Znamo da možemo.