Poslovna 2022.
Tana Zimmermann

Postat ćemo vodeći lifestyle marketplace u regiji

Osim što smo višestruko obogatili postojeći asortiman, predstavili smo našim kupcima i nove lifestyle kategorije.

Tana Zimmermann
09. prosinac 2021. u 22:00
Foto: Sandra ŠimunoviĆ/PIXSELL

Nakon turbulentne 2020. godine, koja je snažno uzdrmala svjetsko gospodarstvo i potpuno promijenila trendove na tržištu, očekivalo se kako će 2021. biti godina oporavka i stabilizacije za mnoge biznise i sektore koji su bili financijski pogođeni ekonomskim posljedicama pandemije Covid-19.

Ponosna sam što je Bazzar, usprkos svim izazovima koja je donijela ova godina, uspješno i u potpunosti ostvario sva tri svoja temeljna cilja: pronalazak adekvatnog strateškog partnera tj. finalizacija prve runde investiranja, maksimizacija potencijala rasta na hrvatskom tržištu i iskorak na nova tržišta u regiji.

Vjerojatno ne bismo bili tako uspješni u ostvarenju tih ciljeva da nismo bili svakodnevno fokusirani na poboljšanje poslovnih procesa, kreiranje jedinstvenog iskustva kupnje, uspostavljanje izvrsnih poslovnih suradnji s najvećim svjetskim i domaćim brendovima te konstantno ulaganje u inovaciju i lansiranje novih proizvoda.

Osim što smo višestruko obogatili postojeći asortiman, predstavili smo našim kupcima i nove lifestyle kategorije, dok smo mnogim našim partnerima otvorili vrata hrvatskog tržišta i doveli ih do krajnjih potrošača. Ovu godinu ćemo završiti s ostvarenim dvostrukim rastom prometa, kao što je bio slučaj i prethodnih nekoliko godina, i uhodanim operacijama za dva tržišta na kojima trenutno poslujemo.

Iduću godinu vidimo kao priliku za snažnu ekspanziju kojom ćemo ostvariti naš ultimativni cilj a to je postati vodeći lifestyle marketplace u regiji koji će svim kupcima postati njihov prvi izbor u odabiru online shopping platforme.

S obzirom na to da sve ukazuje kako ćemo se potencijalno suočiti s petim valom pandemije, svi moramo biti spremni na nove tržišne izazove koji nas čekaju u prvoj polovici godine, a to su neuravnoteženost u globalnom lancu opskrbe, ozbiljni logistički problemi, rapidan rast troškova proizvodnje, povećanje cijena i sl.

Ipak, u drugoj polovici 2022. očekujemo određenu stabilizaciju na tragu stanja prije pandemije. Iako su pred nama novi izazovi, iskreno im se radujemo jer prepoznajemo ogroman potencijal daljnjeg razvoja e-commerce industrije na ovim prostorima, koja će u jednom trenu eksplodirati i tako se u narednim godinama svojim udjelom približiti trendovima zapadne Europe.

Provedbom planirane ekspanzije na tržišta Makedonije i Crne Gore, u prvoj fazi, te južne i središnje Europe, u drugoj, Bazzar zasigurno vidim kao ključnog igrača e-commerce industrije ovih prostora.

Tana Zimmermann, suosnivačica Bazzara

New Report

Close