PD Code
Dašak otmjenosti

VIDEO: Poslovni dnevnik ušao u novu eru. Svečano predstavio PD Code – premium magazin koji spaja svijet biznisa i luksuza

PD Code premium je lifestyle i luxury magazin koji će izlaziti dvaput godišnje, a u prosjeku će imati 150 stranica. Naslovnicu prvog broja PD Codea krasi kolaž hrvatskog umjetnika Ivana Picelja “CM – 4 – I.” iz 1964. godine, kao simbol vizionara koji ostavlja trag za generacije koje dolaze.

Domagoj Puljizović
06. veljača 2025. u 20:21
Direktor Poslovnog dnevnika Marko Nožica (desno) i glavni urednik Mladen Miletić, Photo: Sandra Simunovic/PIXSELL

U zagrebačkom Amadria Park Hotel Capitalu u četvrtak je u društvu brojnih čelnika uprava i predstavnika kompanija koje posluju na hrvatskom tržištu svečano predstavljen PD Code, premium lifestyle i luxury magazin Poslovnog dnevnika.

Na predstavljanju PD Codea, uz brojne uzvanike, sudjelovali su i Marko Badurina, predsjednik Uprave HPB-a, Liana Keserić, predsjednica Uprave Raiffeisen banke, Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija iz Končara, Andrea Doko Jelušić, izvršna direktorica Američke komore u Hrvatskoj, a bili su tu i brojni predstavnici iz kompanijskog sektora Ine, Telemacha, Studenca…

Povijesna lokacija koja odiše luksuzom

Lokaciju za večernje gala druženje s istaknutim poslovnim liderima povodom predstavljanja novog magazina Poslovni dnevnik nije odabrao slučajno.

Osim što slovi kao savršen spoj i modernog luksuza, Amadria Park Hotel Capital smješten je u zgradi bivše podružnice austrijske banke Wiener Bank, izgrađene 1923. godine, koju su projektirali poznati bečki i londonski arhitekti Ernst Gotthilf i Alexander Neumann.

Na početku eventa, okupljene je pozdravila direktorica Večernjeg lista Ivana Krajinović, a tom prigodom predstavila je stratešku ulogu Poslovnog dnevnika i PD Codea.

“Poslovni svijet ne čine samo kvartalni ciljevi i rezultati, iako znamo da ljudi u biznis svijetu ne mogu pobjeći od njih. U 2025. godini Poslovni dnevnik ulazi u novu eru, još dinamičniju, suvremeniju i bližu poslovnoj zajednici. Povjerenje čitatelja koje smo stekli, nastojimo njegovati i ne želimo izgubiti. Posebno među onim hrvatskim tvrtkama koje pomiču granice. Želimo ih još bolje razumijeti i pružiti im prostor za dijalog. U tom smislu, želimo im ponuditi nove sadržaje. PD Code spoj je biznisa, lifestyle i inspirativnih priča, krojen za profesionalce koji žele znati više”, istaknula je Krajinović.

Uzvanicima obratio i glavni urednik PD-a Mladen Miletić.

“PD Code naše je novo lice, a zamislili smo ga kao mjesto susreta poslovnog svijeta i luksuza s najboljim biznisom koje povezuje ideje, ljude i trendove. Poslovni ljudi vole čitati o sebi, ali traže i nešto dodatno. Poslovni dnevnik ovim projektom izlazi iz zone komfora, a poslovnjacima i ne treba objašnjavati koliko je to važno. Svaka kompanija koja želi biti uspješna mora izlaziti iz svoje zone ugodnosti i postavljati sebi ambiciozne ciljeve, a za našu redakciju to je segment i lifestylea i luxuryja. Ove godine, izdat ćemo dva PD Codea, jesenski i proljetni. Uz to, organizirat ćemo i tri druženja s poslovnom zajednicom u okviru tri PD Code kluba”, najavio je Miletić.

Atmosferu na predstavljanju PD Codea svojim decentnim nastupom upotpunila je operna solistica Irma Dragičević.

Picelj kao simbol vizionarstva

PD Code premium je lifestyle i luxury magazin koji će izlaziti dvaput godišnje, a u prosjeku će imati 150 stranica. Naslovnicu prvog broja PD Codea krasi kolaž hrvatskog umjetnika Ivana Picelja “CM – 4 – I.” iz 1964. godine, kao simbol vizionara koji ostavlja trag za generacije koje dolaze.

Magazin je to koji slijedi misiju Poslovnog dnevnika, a to je publici ponuditi proširenu stvarnost mogućnosti, tema i aktivnosti kojima teže pojedinci koji za sebe, u svoje privatno i poslovno vrijeme, biraju najbolje.

Štoviše, PD Code namjerava im ponuditi “ono nešto” što elegantno spaja poslovni i lifestyle segment, neraskidive sektore, koje povezuju kvalitetni pojedinci, tvrtke i vizije.

“Stvarajući ovaj magazin kao dar čitateljima Poslovnog dnevnika, htjeli smo im donijeti odmak od svakodnevice, proširiti sliku viđenja poslovanja, ali i osobnih odabira. PD Code koncipiran je na trima idejnim rubrikama: THINK koja čitatelje želi potaknuti na nova promišljanja, IMAGINE koja im želi pomoći otvoriti prostor za inovaciju i stvaranje novih paradigmi u biznisu te EXPLORE kojom ih želimo potaknuti da istraže iskustva koja obogaćuju i oblikuju zanimljive životne priče,” kazao je Miletić.

New Report

Close