Odgovorno tvrdim, polo majica daleko je najbolji komad odjeće koji su hrvatski policajci dobili otkako je naše države, kaže Stjepan Pezo, direktor omiškog Galeba, proizvođača policijskih polo majica oko kojih se podignula bura u javnosti.
Otpadaju slova, nekvalitetne su… samo je dio kritika, a direktor Galeba tvrdi suprotno.Ponose se svojim proizvodom. Prednost je majice polipropilen, on odvlažuje, smanjuje amplitude promjene temperature tijela i mogućnost rasta bakterija u znojnom području…, nabraja Pezo. Na razvoj materijala su potrošili tri-četiri godine inženjerskog rada. Razvijanje "pametnih" materijala smjer je kojim idu i zato im je posao s MUP-om od iznimne važnosti. S policijskim polo majicama planiraju se probiti na strana tržišta. Zato je Pezi nerazumljivo zašto je negativnim kritikama dočekan hrvatski proizvod, rezultat domaće pameti i tehnologije za koji tvrdi da je među najkvalitetnijima te vrste na svjetskom tržištu.
30posto
proizvodnje Galeb izvozi
Galeb je posao s MUP-om dobio na javnom natječaju, a uvođenje polo majica pripremali su sedam godina, kaže Pezo napominjući kako je zhvaljujući poslu s MUP-om samo u Galebu otvoreno 50 novih radnih mjesta. Sada imaju malo manje od 400 zaposlenika. Prije dvije godine bili su gubitaš, lani su bili malo iznad nule, a sada rade u dvije smjene. "Od klasičnog proizvođača donjeg rublja došli smo dotle da možemo ponuditi polo majicu, žensku haljinu, kupaće kostime, a od jeseni pod svojim brendom uvodimo i čarape", kaže Pezo i najavljuje širenje mreže. Izvoze 30% proizvodnje, najviše u Sloveniju i BiH. Najveći izvozni segment je proizvodnja donjeg rublja za druge brendove, u Njemačkoj, Italiji, Švicarskoj. Proizvodnju pletiva, najavljuje Pezi, širit će.
Planiraju investiciju od šest milijuna kuna. Što se tiče proizvoda od pametnih materijala, donje rublje izrađivali su za slovensku vojsku, imaju stalno manje isporuke za francuske specijalne jedinice… Na nedavnom sajmu Eurosatory u Parizu predstavili su se s polo majicom koju su radili za MUP i paletom funkcionalnog donjeg rublja te izazvali najviše zanimanje među predstavnicima afričkih i arapskih zemalja. No, traže reference s domaćeg tržišta. Zato im je posao s MUP-om i polo majicama od iznimne važnosti. "Čak i da nije dobar proizvod, a jest, politička, medijska, gospodarska i sva druga javnost trebala nas je podržati… Majica je to za 25.000 ljudi, a uvijek će se naći pet posto onih kojima ne paše. Domoljublje se ne pokazuje samo busanjem u prsa, već i kupnjom Franca, Plidente, Galeba…", poručuje Pezo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.složio bih se s walterom, majce zbilja izgledaju jeftino i jadno, košulje su bile neopisivo oku ugodnije i ozbiljnije. Kakva je razlika za nossiti, u to ne ulazim
Ali znate i cijenu nabit, za gaće 70,00 kn jer ste stavili Hajduk i grb
ne znam kakve su za nositi, ali majice izgledaju fakat jeftino.
Ta priča oko polo majica spada u kategoriju kiselih krastavaca. Siguran sam da je običnim policajcima na cesti puno ugodnije u ovim polo majicama nego u onim košuljama od prošlog ljeta.
Uključite se u raspravu