Dok se u svijetu priča o IPO-u najveće društvene mreže Facebooka i Microsoftovom novom pokušaju da se otisne u taj svijet sa svojim So.clom, u Hrvatskoj su počele s radom tri nove društvene mreže. Zagrepčani Dalibor Blatančić i Ivan Ostojić pokrenuli su PETopoli, društvenu mrežu za kućne ljubimce, Antonio Magdić i Davor Čuvalo emotivnu društvenu mrežu Xiloru, a TvProfil objavio je prvu regionalnu društvenu mrežu za ljubitelje filmova i serija.
Početne reakcije na nove mreže relativno su dobre. Tako je PETopoli na svojoj Facebook stranici okupio 26,5 tisuća lajkova i gotovo 3000 komentara. Globalno najperspektivnija nova društvena mreža je splitski Spotie, koja se aktivno promovira u inozemstvu. U Hrvatskoj su trenutno najpopularnije društvene mreže Smokva s 586.280 članova, Iskrica s 389.178 članova i Net.hr-ov trosjed s 119.267 članova. Tijekom proteklih nekoliko godina pojavio se i velik broj onih koje nisu uspjele. Najpoznatija nesuđena društvena mreža je Tulumarka, koju je kupio Nenad Bakić, a slično je prošao i Netopolis.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Iveziću, malo si pobrkao kruške i jabuke, a da ne govorim o tome da si u sve ubacio Smokvu koja je hard core porno site:) Drži se pisanja o nečemu što znaš, a ne drukaj kartice teksta da ispuniš normu.
Uključite se u raspravu