Sana delikatese iz Koprivnice tvrtka je koja se bavi upravljanjem brendom Sana, prodajom i svim aktivnostima koji su potrebne da novi proizvod zaživi i održi se na tržištu.
Direktorica Silvija Repić kaže da su u posao krenuli entuzijastički jer su i sami obožavatelji zdrave hrane. "Obožavali smo hummus i, iako je bio potpuno nepoznat na našem tržištu, vjerovali smo da ima potencijala da postane omiljeni namaz ljubitelja fine hrane. Naša strategija je od samog početka i dalje kroz razvoj novih proizvoda bila da želimo na tržište plasirati nove i drugačije proizvode koji su ukusni, izuzetne kvalitete i zdravih karakteristika", otkriva Repić.
Budući da nisu imali kapitala za razvoj proizvodnje, a i količine su skromne u usporedbi s većim svjetskim kompanijama, proizvodnju im rade partneri prema zajednički usuglašenim recepturama. Ipak, za hummus s bučinim sjemenkama su sami razvili recepturu i ponosni su na to jer spaja tradicionalni okus bučine sjemenke poznat u sjeverozapadnoj Hrvatskoj i internacionalnu kuhinju. Najprodavaniji artikl i dalje je hummus. "U rujnu 2014. smo krenuli na tržište s tri zaposlena i osam proizvoda, a sad imamo osam zaposlenih i 80 artikala te oko 1000 dostavnih mjesta u retail i HoReCa Kanalu. Naravno da to prati i značajan rast prihoda", pohvalila se Repić. Budući da ne proizvode za nabavu sirovina su odgovorni njihovi dobavljači, a iznimka su bučine sjemenke koje su podravske. Od početaka su u stalnoj potrazi za idejama, a tu posebnu kreativnost ima Sanin "savjetnik", Silvijin otac s iskustvom u prehrambenoj industriji.
"Otvoreni smo, pratimo trendove i trudimo se pronaći proizvode koji su drugačiji, ukusni i imaju zdrave karakteristike, što je danas prilično teško. U tri godine smo osim hummusa i povrtnog mixa uspjeli lansirati pet novih linija proizvoda- čips i štapiće od jabuke s čokoladom, premium začine i soli, tahini, bio sezamove paste, falafel, kuglice od slanutka i premium čokoladne višnje i bademe", otkriva Repić.
Sana namazi i prilozi hummus i povrtni mix mogu se pronaći na većim prodajnim mjestima u Hrvatskoj i u Mercatoru u Sloveniji, a čips i štapići od jabuke s čokoladom prisutni su na njih dvjestotinjak. Asortiman za HoReCa poput premium začina i falafela može se nabaviti izravno od prodajnih predstavnika Sane. "Prošle godine smo počeli raditi i u Sloveniji. Krenuli smo polako, ali sustavno, s jednim trgovačkim lancem. Intenzivno tražimo i druge mogućnosti za izvoz na inozemna tržišta", kaže Repić.
Što se tiče HoReCa kanala, Repić napominje kako uživaju raditi sa chefovima kuhinja. "Sana Hummus zbog svoje kvalitete može naći mjesta i u vrhunskoj gastronomiji, a za Sana premium začini i soli smo dobili pohvale i od nekih od najboljih chefova u Hrvatskoj. Naši planovi mogu se sažeti u tri smjeram – ojačati poziciju brenda i postojećih proizvoda na hrvatskom tržištu, pronaći pouzdane partnere za izvoz te i dalje razvijati nove proizvode. Cilj nam je da naš brend postane sinonim za kvalitetu, inovativne proizvode, uživanje u ukusnoj i zdravoj hrani te vrhunsku uslugu", zaključuje Repić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu