Tom prilikom ugostila ih je i Podravka u svom nacionalnom restoranu gdje posjetitelji sajma svakodnevno uživaju u specijalitetima hrvatske kuhinje koje pripremaju Podravkini promotori kulinarstva.
Na meniju Podravkinog restorana bogat je izbor tradicionalnih hrvatskih mesnih i ribljih jela te slastica, a kao pravi hit među gostima potvrdile su se ukusna pašticada te Lino Lada torta koje nisu ostavile ravnodušnima niti visoke uzvanike.
Nezaboravan okus pašticadi, uz vrhunsku kvalitetu mesa, daje karakterističan umak koji je u ovom slučaju obogaćen nezamjenjivom Vegetom i drugim Podravkinim začinima, dok ljubitelji čokoladnih slastica rado kušaju tortu u kojoj je upravo Lino Lada tajna bogate čokoladne kreme. Ne čudi stoga kako je već u prvim danima sajma u Berlinu „planulo“ više stotina Lino Lada torti.
Promocija tradicionalnih specijaliteta hrvatske gastronomije važan je dio Podravkinog predstavljanja na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova poljoprivrede i prehrambene industrije, čime Podravka uvelike doprinosi jačanju prepoznatljivosti Hrvatske i kao turističke i gastro destinacije.
Zeleni tjedan 2020. održava se od 17. do 26. siječnja 2020. godine na prostoru Berlinskog sajma, a Hrvatska je ove godine zemlja partner. Na sajmu sudjeluje čak 1.800 izlagača iz 60 država svijeta koji će predstaviti više od 100.000 poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu