FOTO: Podravka predstavila inovaciju – Supisol s kojom planiraju osvajati globalna tržišta

Autor: Marta Duić , 10. veljača 2017. u 12:49
Foto: Igor Šoban / Pixsell

Komercijalizacija Supisoli kreće u drugom kvartalu 2017.godine, a do kraja godine vjeruju da će i tekuće juhe sa soli ugledati police trgovina australskog tržišta kao potpuno nova kategorija proizvoda.

Podravka je predstavila vlastitu inovaciju, Supisol® –  zamjenu za sol s 35 posto manje natrija u odnosu na običnu kuhinjsku sol. Inovaciju za globalnu utakmicu Podravke, u protekle četiri godine razvijalo je Istraživanje i razvoj Podravke u suradnji s vanjskim partneroms ciljem i željom da potrošačima omoguće da maksimalno uživaju u okusu proizvoda i jela s manje soli, već od ove godine. Ovaj iskorak u skladu je s inovativnom i nutritivnom strategijom Podravke  i kako kaže je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke trebao bi značajno utjecati na budućnost kompanije..

˝Ovaj patent je nastao zahvaljujući našim snagama i uz potporu institucija i riječ je o novitetu na svjetskom tržištu jer se mali broj proizvoda može smatrati sličnima. Ovim proizvodom Podravka je pokazala da i dalje ide u smjeru inovacija˝, kaže Mršić.

Supisol će ići i u nove i˝stare˝proizvode Podravkina asortimana, a nudit će ga i kao sirovinu drugim tvrtkama. Prikladan je za vegetarijance, vegane, kao i za one koji se hrane sukladno religijskim preporukama (halal i kosher prehrana);  bez glutena je, bez laktoze, bez GMO, bez pojačivača okusa, bez umjetnih boja, bez umjetnih aroma i bez konzervansa. Mršić najavljuje da idući tjedan kreću pregovori u Australiji gdje žele raditi na razvoju tekućih juha sa supisolom, a za partenara su izabrali tržište koje cijeni kvalitetu i dobru prehranu.

˝Za realizaciju naših ambicija moramo voditi računa o željama proizvođača, a Podravka želi i daje biti globalni trendseter u području prehrambene industrije˝, poručuje Mršić.

Preporuke Svjetske zdravstvene organizacije govore o potrebama smanjenja dnevnog unosa soli na 5 g, s ciljem očuvanja zdravlja, a u Hrvatskoj je unos soli 11,6 grama što uz brz tempo života i nekretanje može samo dovesti do teških zdravstvenih problema.

˝Potreba i trend smanjenja soli raste stopom od 4,6 posto, a najrazvijenije zemlje po tom pitanju su SAD i Australiji. Ne smanjujemo samo unos soli, već donosimo bogati okus, to je naša prednost koja može biti i globalno prihvaćena. Rezultati većeg broja testiranja pokazali su  kako smo u potpunosti zadovolji očekivanja potrošača u vezi okusa.“,izjavila je dr. sc. Jasmina Ranilović, direktorica Istraživanja i razvoja Podravke. 

Komercijalizacija Supisol-i kreće u drugom kvartalu 2017.godine, a do kraja godine vjeruju da će i tekuće juhe sa soli ugledati police trgovina australskog tržišta kao potpuno nova kategorija proizvoda.

Komentari (2)
Pogledajte sve

a što to sve vrijedi kad politika ne pušta podravku…21.2. je ključan datum za podravku.

Prikladan je za vegetarijance, vegane, kao i za one koji se hrane sukladno religijskim preporukama (halal i kosher prehrana); bez glutena je, bez laktoze, bez GMO, bez pojačivača okusa, bez umjetnih boja, bez umjetnih aroma i bez konzervansa.

Bez proteina, bez ugljikohidrat, bez masnoće. Pogodna je za mršavljenje.

New Report

Close