Na promotivnim sajmovima u Tokiju, Okinawi i Osaki, Podravka i Uniline zajednički su tijekom proteklih dana promovirali Hrvatsku kroz prezentaciju gastronomskih i turističkih kvaliteta destinacije.
"Oborit ću Japan autohtonim dalmatinskim i hrvatskim delicijama", poručio je splitski gastro-stručnjak Hrvoje Zirojević prilikom najave odlaska u Japan. I doista iznimno velik broj posjetitelja vidjelo je promotivna događanja koje su organizirale dvije vodeće domaće tvrtke u prehrambenom i turističkom sektoru. Ova akcija Podravke i Unilinea samo jedna u nizu aktivnosti kojom se zajednički djeluje na tržištima diljem svijeta. Ugovor o suradnji potpisan je sredinom studenog 2012. s ciljem zajedničkog nastupa na ključnim tržištima. Značaj suradnje leži u potencijalnim sinergijskim učincima, a zajedničkim djelovanjem kroz vlastite kanale širi se ponuda, ali i povećavaju rezultati prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu