Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila je neto dobit od 91 milijun kuna, što je 13,5 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, objavili su u četvrtak iz te koprivničke prehrambene kompanije, navevši i da je utjecaj budućih trendova na poslovanje Grupe u 2020. godini sad vrlo teško je procijeniti.
Prihodi od prodaje Grupe u tom su razdoblju uvećani za 211,3 milijuna kuna ili 20,8 posto, na 1,2 milijarde kuna.
Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike, uslijed povećanih prodajno-marketinških aktivnosti, pri čemu je rast prodaje iz prva dva mjeseca ubrzao u trećem mjesecu, pod utjecajem pojave covid 19.
Segment Prehrane ostvario je 970,9 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je rast od 155,4 milijuna kuna. U okviru tog segmenta, kako navode, svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brendova za gotovo 21 posto odnosno za 157,9 milijuna kuna.
Segment Farmaceutike ostvario je 257,9 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je rast od 56 milijuna kuna. Pritom su vlastiti brendovi Farmaceutike ostvarili rast od 40,8 milijuna kuna odnosno 25,2 posto.
Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći rast u iznosu od 173,8 milijuna kuna zabilježen je u Adria regiji, potom u regiji Centralna Europa u iznosu od 30,4 te regiji Zapadna Europa i prekooceanske zemlje u iznosu od 9,1 milijuna kuna.
Regija Istočna Europa zadržala je prošlogodišnju razinu prihoda od prodaje.
“Gledajući na rezultate poslovanja Grupe Podravka za prva tri mjeseca tekuće godine prije svega moramo odati priznanje našim zaposlenicima, s kojima smo u vrlo kratkom roku odgovorili na razne neplanirane izazove i prilagodili poslovanje naše kompanije novonastaloj, izvanrednoj situaciji. Na brojne negativne utjecaje na poslovanje uspjeli smo odgovoriti povećanjem prihoda od prodaje naših proizvoda te na taj način podići profitabilnost Grupe Podravka na još višu razinu”, kazao je predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar.
Ističe i kako su posebno ponosni jer su uspjeli održati njihovo javno obećanje za dostatnošću njihovih proizvoda na policama brojnih trgovina diljem svijeta te ih na taj način učinili dostupnima potrošačima.
Iz Podravke u priopćenju ističu i kako je unatoč brojnim negativnim utjecajima Covida-19 na poslovanje, od rasta cijena sirovina i ambalaže, usluga prijevoza do otežanih uvjeta isporuke proizvoda, utjecaja tečajnih razlika i sl., Grupa nakon pozitivnih trendova poslovanja iz prva dva mjeseca ove godine uspjela sačuvati i nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja i u ožujku.
To još jednom potvrđuje činjenicu o sposobnosti kompanije za prilagodbom poslovanja i u ovakvim nepredviđenim, izvanrednim situacijama, navode.
“Utjecaj budućih trendova na cjelokupno poslovanje Grupe u 2020. u ovome trenutku vrlo teško je procijeniti, s obzirom na nepoznanicu razvoja situacije proglašene pandemije. U svakom slučaju, kompanija je spremna odgovoriti na razne izazove koji je moguće očekuju u narednom razdoblju”, ističe se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu