Premda su tamošnje državne vlasti ušle u prilično otvoren sukob s EU oko određenih pravosudnih pitanja pa se čak govori i o Polexitu kao poljskom izlasku iz Unije, poduzetnici iz Poljske vrlo su voljni poslovati u Europi.
Interes imaju i prilike otkrivaju i u Hrvatskoj, najmlađoj članici EU, gdje se unazad nekoliko godina poljski kapital itekako oplodio – kroz preuzimanja postojećih tvrtki iz brojnih sektora, ali i razvijanje novih biznisa.
Animacije i modeliranje
Ovih dana u Zagrebu i Opatiji na inicijativu tvrtke Euro Grant Konzalting, direktorice Natalije Zielinske, i u suradnji s investicijskim fondom regije Gornje Šleske, nekoliko tamošnjih gospodarstvenika sudjeluje na Poljsko-hrvatskom summitu, gdje imaju B2B susrete i sastanke s hrvatskim poduzećima, panel raspravama s nekoliko hrvatskih župana i predstavnicima poljske županije Šleske, u kojoj je 9 milijuna stanovnika, s najvećim gradovima Wroclawom i Katowicama.
U opipavanju ovdašnjih šansi ugledat će se zasigurno na iskustva i razvojni put koji je u Hrvatskoj prošao Gromar, poljski tržišni lider u domeni e-obrazovanja, koji je ove godine otvorio ured u – Ogulinu. Ondje su zaposlili četiri stručnjaka, među kojima i 2D i 3D dizajnere, a i dalje su konstantnoj potrazi za sličnim kadrovima.
“Ovdje realiziraju projekte za naše klijente, razvijamo e-learning sadržaje za poljske tvrtke, banke, međunarodne korporacije, a pripremamo i grafike i animacije za strukovne škole, dio jednog EU projekta od 10 milijuna eura”, kaže nam Rutva Primorac, stručjak za marketing i razvoj poslovanja u Gromaru Hrvatska u Ogulinu.
Uvidjevši da i ovdje ima potrebe za digitalnom obukom tvrtki, Gromar se okreće i tome razvijajući interaktivne treninge, “onboarding” metode preko AR-a i VR-a, virutalnih šetnji…
“Želimo pokazati da je cjeloživotno učenje put do zadovoljnih zaposlenika i jednostavnijih poslovnih procesa, te omogućiti i hrvatskim poslodavcima da benefite online obrazovanja uvedu u tvrtke. Želimo usluge ponuditi i javnom sektoru – školama, lokalnim i državnim tijelima…
Budući da je tim u Hrvatskoj usmjeren na 2D i 3D animacije i modeliranje, namjera nam je ponuditi kvalitetnu 2D i 3D prezentaciju proizvoda hrvatskim proizvođačima što je, vjerujemo, izrazito važna točka u približavanju potencijalnim klijentima”, navode iz Ogulina.
Sve-u-jedan za komunikaciju
Najavljuju i hrvatsko lansiranje LMS (learning management system – sustav upravljanja učenjem, op.a.) platforme za digitalne treninge zaposlenika.
“Rezultati istraživanja koje smo proveli pokazali su da hrvatski poslodavci i HR manageri imaju potrebu za uvođenjem digitalnih rješenja za obuku svojih zaposlenika. Jedan dio njih već je s time imao iskustva, ali neki još ipak nisu imali doticaja u praktičnom smislu iako su upoznati s benefitima. Mnogima od njih izazov je budžet predviđen za takve inovacije.
No, dugoročno gledano ta se investicija višestruko isplati”, upozorava R. Primorac. Gromar u nas usto radi i na hrvatskoj inačici svojega hit proizvoda – LearnWay. To je all-in-one platforma, pokriva sve komunikacijske zahtjeve organizacije ili tvrtke (brzo prikupljanje podataka od zaposlenika, dodjeljivanje zadataka ili tečajeva, praćenje stupnja izvršenosti, prikupljanje feedbacka…).
“LearnWay može pojednostavniti i komunikaciju s klijentima − budući da na platformi možete kreirati grupe korisnika, rang korisnika i dodjeljivati im ovlasti, ne morate se bojati za sigurnost svojih podataka”, ističu iz hrvatskog ureda poljske platforme za e-učenje Gromar u Ogulinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu