Domaći brend gaziranih pića Pipi u 2023. je ušao s pojačanjem u timu – marketinški, prodajni i projektni menadžer Zoran Kosanović angažiran je na poziciji savjetnika Uprave, a bit će zadužen za sukreiranje strateških i razvojnih odluka brenda Pipi.
Kosanović se tako pridružuje Pipi timu kojem je uz još jače širenje udjela na domaćem tržištu, u najvećem fokusu za 2023. izlazak na nova strana tržišta.
“Dovođenjem Zorana Kosanovića napravili smo dodatni iskorak u razvoju. Pridružili smo kapitalca iz naše niše koji će pomoći da dodatno kapitaliziramo potencijal brenda. Napravili smo velik posao s rebrendingom Pipi, nedavno smo poslali i prvi kontejner za SAD, ostvarili brojne kontakte s drugim tržištima i cilj je sada ostvariti rast u inozemstvu”, istaknuo je predsjednik Uprave Luka Diel-Zadro.
Zoran Kosanović u proteklih 20 godina radio je u FMCG industriji, bio je na poziciji direktora marketinga Red Bull Hrvatske.
Radio je i na menadžerskim pozicijama u tvrtki Procter&Gamble, jedan je od globalnih začetnika Shopper Marketinga… “Pipi predstavlja izazov, prvenstveno zbog potencijala brenda. Traje više od 50 godina, uvijek inovativan, drugačiji, i time je izazov veći.
Posebna snaga je community koji okuplja oko #bolimepipi filozofije, a pokretanje Pipi butige bila je mala revolucija unutar beverage niše”, kaže Kosanović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu