Ovjenčani medaljama i potaknuti izvoznim uzletom, Buretić bregi grade kušaonicu

Autor: Marta Duić , 03. siječanj 2022. u 14:51
Dalibor Buretić, vlasnik tvrtke/N. Pavletić/PIXSELL

Obiteljska mesoprerađivačka tvrtka proširila asortiman i kreće u novi projekt.

Mesoprerađivačka tvrtka Buretić bregi, iz mjesta Bregi na rubu Parka prirode Učka, osvojila je tri zlatne medalje za kobasice s maslinama, tartufima i ružmarinom na prvim Danima hrvatskih kobasica i salama, nedavno održanima u Svetom Petru u Šumi.

Temelji ove tvrtke koja posluje već 20 godina počivaju na tradiciji koja se prenosi s koljena na koljeno, a danas broje 11 zaposlenih.

“Poslovna godina bila je vrlo zadovoljavajuća, a u skladu s mogućnostima isporučili smo na tržište maksimalno koliko nam dozvoljavaju kapaciteti. Trenutačno imamo 20-ak proizvoda, nekoliko novih od mesa purećih prsa poput hrenovki, dimljena pureća prsa od cijelih komada, proizvode napravljene od boškarina, uz već poznate kobasice s tartufima, ružmarinom, maslinama i paštete od boškarina ili creske janjetine”, kaže Dalibor Buretić koji je na obroncima Učke nastavio stoljetnu obiteljsku tradiciju uzgoja i proizvodnje.

Sve veća lista partnera
Najviše su prisutni u Rijeci i Opatiji, slijede Istra, otoci Krk, Cres, Lošinj, Rab, Pag, Dalmacija te Zagreb i okolica, a na listi partnera im je niz hotela i restorana.

“Hotelske tvrtke kao što su Jadranka turizam, Valamar Riviera, Milenij hoteli, Liburnija Riviera Hoteli te Navis i Ikador u Opatiji, Stancija Meneghetti Bale, Jadran Rijeka, Jadran Crikvenica, najnoviji Hilton Rijeka te mnogi privatni restorani malo više klase.

Naši proizvodi se mogu naći na policama Lidla, kao dio njihove linije ‘Okusi zavičaja’, u svim većim Konzumima i u Metrou Hrvatska. Ponosni smo što su našu kvalitetu prepoznali veliki i ozbiljni lanci, ali manje specijalizirane delikates trgovine su nam i dalje glavni partneri”, otkriva Buretić.

Najprodavanije su im istarske kobasice za kuhanje ili pečenje, suhe kobasice, a sve više prodaju i kuhani pršut ili šunku.

Nedavno su dobili zlata na 1. Danima hrvatskih kobasica i salama/Hrvoje Saršon

Izvoz im je u protekloj godini donio deset posto prometa, u Sloveniji im je najveći kupac Aldi grupa tj. Hofer Slovenija, partnere imaju u Austriji, Irskoj, Nizozemskoj i Češkoj, a u Njemačkoj su započeli pregovore s jednim velikim distributerom.

“Sretni smo što se na obiteljskoj farmi u rodnom mjestu moga oca Mladena, u Boljunskom Polju uzgajaju domaće svinje, a surađujemo i s uzgajivačima iz Istre, okolice Zagreba i Slavonije te pograničnog područja Slovenije.

Oni imaju disciplinu i drže se higijenskih načela u držanju i prehrani životinja, zato dobivamo sigurnu i ukusnu hranu. Posebna je i suradnja s Poljoprivrednom zadrugom i mesnicom Cres pri nabavi janjećeg i ovčjeg mesa”, objašnjava Buretić.

Tradicija i inovacija
Zadnja ulaganja bila su za nove strojeve u proizvodnji i opremu za sušenje i zrenje u prirodnim kontroliranim uvjetima, a u tom tonu nastavljaju i u 2022. godini.

“U planu je izgradnja reprezentativnog proizvodno-turističkog objekta gdje bismo organizirali turističke ture u kojima bi posjetitelji mogli vidjeti i naučiti više o podrijetlu i načinu proizvodnje naših delikatesa.

U objekt bismo smjestili i kušaonicu gdje bi se moglo degustirati proizvode te naučiti kako ih pripremiti/poslužiti na tradicionalan ili, pak, inovativan način. U zadnje vrijeme imamo jako puno upita od strane svih turističkih zajednica te hotelskih tvrtki za vođene posjete gostiju”, ističe Dalibor Buretić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close