Otvaraju se vrata snažnijem ulasku svjetskih hotelskih brendova

Autor: Marija Crnjak , 18. svibanj 2022. u 22:00
Reli Slonim, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor Arena Hospitality Groupa/DUŠKO MARUŠIĆ/PIXSELL

Arenin nedavno otvoren Grand Hotel Brioni ušao u sastav lanca luksuznih hotela Radisson Collection.

Proširenjem suradnje PPHE Hotel Group s globalnim lancem Radisson Group, zahvaljujući kojoj Arena u Pulu dovodi premium lifestyle brend Radisson Collection, otvaraju se nove prilike za jaču penetraciju svjetskih brendova na hrvatsko hotelsko tržište.

K tome, Pula ovim potezom dobiva proizvod koji će podići konkurentnost cijele destinacije. Nove mogućnosti otvaraju se i za PPHE Grupu, većinskog vlasnika Arena Hospitality Grupe.

Program unapređenja
Arena je u srijedu objavila da je njihov nedavno otvoren Grand Hotel Brioni ušao u sastav lanca luksuznih hotela Radisson Collection, te ujedno postao prvi hotel u Hrvatskoj koji posluje pod tim brendom.

Kako je poznato, u zadnje dvije godine Hotel Brioni prošao je temeljitu obnovu vrijednu 34 milijuna eura, i otvoren je početkom svibnja kao prvi od tri luksuzna objekta Grupe, uz art’otel Zagreb i art’otel Riviera Pula, čije se otvaranje očekuje u ovoj, odnosno idućoj godini.

“S dovršetkom ove investicije Arena uspješno dovršava program unaprjeđenja i nadogradnje postojećeg portfelja, koji je bio ključna komponenta njene strategije”, istaknuo je Reli Slonim, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor Arene.

Pod brendom Radisson Collection u svijetu, a najviše u Europi, posluje 30-tak objekata, uz još 20-tak u razvoju. Radi se o brendu koji spada u njihov “premium lifestyle/affordable luxury” segment, a ovi hoteli nalaze se u važnim destinacijama, bilo u glavnim gradovima ili ekskluzivnim odmorišnim resortima veličine od 100 do 400 ključeva.

Značajna vrijednost
U objavi o proširenju suradnje s Radissonom, iz PPHE podsjećaju kako su bili najzaslužniji za širenje brenda Park Plaza u Europi, djelujući od 2002. pod ekskluzivnom i trajnom teritorijalnom licencom Park Plaza brenda Radisson Hotel Group u Europi, Bliskom istoku i Africi (Park Plaza TLA).

“PPHE kroz svoju ekskluzivnu i trajnu licencu primatelja glavne franšize Park Plaza, dva desetljeća radi s Radissonom u partnerstvu koje je stvorilo značajnu vrijednost za sve, a provedbom ovog proširenog sporazuma otvaramo niz uzbudljivih prilika za dugoročni rast”, izjavio je Boris Ivesha, predsjednik i glavni izvršni direktor PPHE Hotel Group.

Konkretno, produženjem partnerstva strane su sklopile dugoročne ugovore kroz koje PPHE dobiva mogućnost korištenja cijelog Radissonova paketa robnih marki, uključujući mid-scale brendove Radisson Blu i Radisson RED, kako bi razvio portfelj van luksuznog segmenta.

Istodobno, Radisson Hotel Group imat će pristup robnim markama art’otel i Park Plaza u određenim regijama, prvenstveno izvan ključnih tržišta PPHE, sukladno razvojnim ciljevima. Kroz ovaj aranžman, PPHE će imati pravo na naknadu za korištenje svojih robnih marki. PPHE zadržava puno vlasništvo nad robnom markom art’otel i svojim posebnim pravima pod Park Plaza TLA.

Komentirajte prvi

New Report

Close