Mljekarska industrija Belje povećava otkupne cijene mlijeka u prosjeku za 20 posto do svibnja ove godine. Kažu da ovim potezom žele dati podršku domaćim proizvođačima mlijeka, posebno onima koji su ugroženi naglim promjenama gospodarskih tokova i povećanjem cijene stočne hrane.
Usto je cilj, kažu, ukazati na to koliku važnost u domaćoj proizvodnji mlijeka ima suradnja s farmama malih proizvođača, kooperanata koji svakodnevno isporučuju svoje mlijeko za proizvode brenda Kravica kraljica koji na tržištu posluje godinu dana i za koji se koristi isključivo domaće hrvatsko mlijeko s domaćih farmi u Slavoniji. Ovaj brzorastući brend za svoju je marketinšku kampanju osvojio nagradu Effie na Danima komunikacija, održanima prošli tjedan u Rovinju.
“Donijeli smo na stolove naših potrošača vrhunsku kvalitetu domaćih mliječnih proizvoda za što su zaslužne naše farme u Belju i Vupiku, ali i farme naših brojnih kooperanata od kojih svakodnevno preuzimamo mlijeko. Od samih početaka smo željeli ispričati novu, hrabru i inovativnu priču Kravice kraljice koja će zapeti za oko javnosti”, rekao je Tomislav Radišić, direktor Tvornica mliječnih proizvoda Belje, koji je ponosan na cijeli tim.
Brend Kravica kraljica osvojila je u godinu dana dvije nagrade – Effie i Odabrale mame za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu