Tvrtka Iverpan koja se bavi prodajom materijala i proizvoda za izradu namještaja po mjeri i uređenje doma, u 2021. je ostvarila rast dobiti od 74 posto u odnosu na godinu prije te rast ukupnih prihoda za 24 posto, izvijestili su u četvrtak iz te tvrtke.
Dobit prije oporezivanja u 2021. je veća za 74 posto u odnosu na 2020. godinu i iznosila je 7,1 milijun kuna, a ukupni su prihodi povećani za 24 posto, na 150 milijuna kuna.
Zaradu je tvrtka najvećim dijelom uložila u proširenje proizvodnje i prodajnog prostora te digitalnu i zelenu tranziciju, navodi se u priopćenju.
“Uložili smo u digitalizaciju i obnovu strojnog parka više od 20 milijuna kuna. Izgradili smo nešto više od 1.000 novih četvornih metara skladišnog prostora uz centralnu proizvodnju, a uz obnovu prodajnih prostora u centrima u Zagrebu, Varaždinu i Zadru, širimo se na još jednu jadransku destinaciju gradnjom novog centra”, istaknuo je direktor Iverpana Mladen Jambrović.
Također je dodao kako nastavljaju s ulaganjima u zelenu tranziciju te su nedavno potpisali ugovor za izgradnju solarne elektrane vrijedne oko 1,5 milijuna kuna.
Uprava tvrtke, kako je kazao, jako je zadovoljna poslovnim rezultatima s obzirom na sve probleme s kojima se poduzetnici suočavaju u protekle dvije godine.
Kao najveće izazove u poslovanju koji su se nastavili i u ovoj godini izdvojili su poremećaj u lancu nabave, rast transportnih troškova i produljenje rokova.
U takvim okolnostima, kako su naveli, teško je bilo što planirati dok s jedne strane postoji velika potražnja na tržištu, a s druge manjak sirovine.
Situaciju je, kažu, dodatno pogoršao i rat u Ukrajini koja je bila veliki izvor sirovina za razne branše u Europi – u kemijskoj industriji, industriji papira, drvnoj industriji, industriji građevnog materijala itd.
Kad je riječ o povećanju troškova poslovanja, iz Iverpana napominju kako su oni lani u prosjeku iznosili oko 22 posto. Samo za zaposlene povećanje troška bilo je 18 posto, odnosno oko 3,7 milijuna kuna više nego u 2020. godini.
Tvrtka i ove godine u prva dva mjeseca bilježi rast prodaje i prometa i to otprilike 28 posto. Dijelom je to, kako navode, rezultat potaknut rastom cijena, ali dijelom i fizičkim obujmom prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu