Optima Telekom zaključio je prošlu godinu s rastom operativne dobiti (EBITDA) temeljne djelatnosti za 74,8 milijuna kuna u odnosu na 2012. te je gubitak tvrtke smanjen za 66,7 posto u odnosu na 2012. Najveći rast u uslugama zabilježen je u prihodima od multimedijalnih usluga koji su porasli za 37,5 posto, priopćeno je iz Optima Telekoma.
Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti i bez izmjena:
Poboljšanje EBITDA temeljne djelatnosti prvenstveno je rezultat započetog restrukturiranja tvrtke prema Planu financijskog i operativnog restrukturiranja u postupku predstečajne nagodbe.
“Zahvaljujući pokrenutom postupku predstečajne nagodbe Optima je i u 2013. nastavila stabilno poslovati na što posebno ukazuju rast operativne dobiti temeljne djelatnosti, smanjenje gubitka te ostvareni prihodi u okviru planiranih. Započeto restrukturiranje tvrtke prema Planu financijskog i operativnog restrukturiranja omogućilo nam je konsolidaciju i preslagivanje poslovanja te pokretanje novih projekata što nam je dalo novi poticaj za daljnji proboj na tržištu.” – izjavio je predsjednik Uprave Optima Telekoma Matija Martić.
Ukupni konsolidirani prihodi od telekomunikacijskih usluga u 2013. godini iznose 497,3 milijuna kuna. U usporedbi s ostvarenim rezultatom u 2012. godini ovaj rezultat predstavlja pad od 8,5 posto koji je najvećim dijelom uzrokovan padom interkonekcijskih prihoda, a što je posljedica regulatorne promjene u dijelu korekcije cijena terminacije međunarodnih poziva u pokretne mreže, te padom prihoda od javne govorne usluge koja na globalnoj razini ima tendenciju smanjenja. Istovremeno, prihodi od negovornih usluga bilježe rast od 22,4 posto i to, najveći rast od 37,5 posto bilježe prihodi od multimedijalnih usluga, zatim prihodi od podatkovnih usluga od 31,1 posto te usluge Interneta od 16,8 posto. Ako taj rezultat promatramo kroz rast korisničke baze, broj korisnika širokopojasnog pristupa Internetu rastao je 7,8 posto, a korisnika digitalne televizije (IPTV) 17 posto.
Ovakvom rezultatu svakako pridonosi i briga i usmjerenost na korisnike koje se u Optimi posebno njeguju. Upravo zbog svoje orijentiranosti prema korisnicima u Optimi je prepoznata važnost primjene Standarda EN 15838, nove europske norme koja postavlja zahtjeve za realizaciju usluga koje pružaju kontaktni centri. Kontaktni centar Optima Telekoma prvi je u regiji koji je ispunio uvjete koje ovaj standard postavlja te mu je nedavno uručen certifikat koji je dokaz usklađenosti procesa, sustava i usluga koje Optimin kontaktni centar pruža s nacionalnim i međunarodnim standardima i propisima te zahtjevima korisnika. Stručni i obrazovani djelatnici Optiminog kontaktnog centra jamče kvalitetu cjelovite usluge kontaktnog centra na hrvatskom tržištu što je od velikog značaja, ne samo za Optimu, već i partnere s kojima ostvaruje suradnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu