Ekipa poznatih poduzetnika, konzultanata i odvjetnika okupljenih u tvrtki Futura Partners bacila se u uređenje luksuznih interijera na domaćem i međunarodnom tržištu, preuzimanjem vlasništva i upravljanja u tvrtki Sinago.
Riječ je o izvozno orijentiranoj tvrtki kojoj je prošle godine oko 89 posto prihoda stiglo iz inozemstva, a akvizicija bi 15 godina od osnivanja Sinagu trebala osigurati novi uzlet na inozemnom tržištu, stoji u jučerašnjoj objavi.
Osnivači tvrtke Futura Partners od lipnja su poduzetnik u IT sektoru Luka Abrus Fijačko, Berislav Horvat, country managing partner i voditelj Odjela revizije u EY Hrvatska, Saša Cvetojević, potom odvjetnik Josip Konjevod i računovodstvena tvrtka Fidestum Filipa Jelića.
Njima su se ovaj mjesec pridružili i Ivan Gabrić iz IT sektora, odvjetnik Zlatko Knezović te Ognjen Bagatin, ravnatelj i suosnivač Poliklinike Bagatin.
Armani, Diesel, Geox…
Sinago ostaje biti usredotočen na stvaranje jedinstvenih luksuznih interijera krojenih po mjeri kupaca, no namjerava širiti proizvodnju, što će povećati i broj radnika sa sadašnjih 70, kažu novi vlasnici.
“Cilj nam je da se u iduće tri godine etabliramo kao europski lider u segmentu opremanja luksuznih interijera. Najveći dio naših prihoda dolazi od opremanja prodajnih prostora, no želimo razvijati i poslove vezane uz luksuzno uređenje rezidencijalnih objekata, stanova i kuća. U planu nam je kreiranje linije proizvoda pod vlastitim brendom”, rekao je Filip Jelić, direktor tvrtke Futura Partners.
Među najvažnijim klijentima tvrtke trenutačno su Armani Exchange, Diesel, Geox, PUIG i Philipp Plein. Tvrtka iza sebe ima rad na nekoliko kontinenata, od Sjeverne Amerike do Azije, a potvrda kvalitete njezina rada su prodajni prostori luksuznih brendova koje je uređivala u slavnim robnim kućama među kojima su Bloomingdales, Harrods, Selfridges i Galeries Lafayette.
Zavidan status
”Responzivnim i fleksibilnim pristupom zahtjevima klijenata te vrhunskom kvalitetom proizvoda zaradili smo status preferiranog dobavljača renomiranih svjetskih brendova koji su nam prepustili opremanje svojih najvažnijih prodajnih lokacija i flagship trgovina.
Odvažnost da se suočimo s tehnički najzahtjevnijim izazovima na području uređenja interijera, izbrusila je vještine naših majstora koji s lakoćom izvode jedinstvena, kompleksna i beskompromisna rješenja”, kaže Jelić.
Dodaje da nova uprava tvrtke snažan naglasak sada stavlja na prodaju, odnosno pregovore s tvrtkama koje stoje iza luksuznih brendova diljem svijeta, te arhitektima koji surađuju s tim tvrtkama i rade na opremanju luksuznih privatnih i poslovnih prostora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu