Odgovoran serviser zna da se mora redovito educirati o najnovijim tehnologijama vozila – je li i vaš među njima?

Autor: Promo , 23. kolovoz 2021. u 22:00
Foto: PD

Edukacija u TEC-u danas je već uhodana praksa servisera iz regije.

Kad biraju kamo odvesti vozilo na servis, vlasnici obično odlučuju temeljem cijene, dodatnih ustupaka ili besplatnih benefita.

No darovi neće zadržati klijenta ako iza usluge ne stoji stručnost i poznavanje najnovijih tehnologija, kako u IT-u i zdravstvu, pa tako i u auto-moto industriji.

Srećom, i u Hrvatskoj sve više stručnjaka za popravke vozila to prepoznaje i koristi svaku mogućnost za dodatnu edukaciju i osposobljavanje u tehnologijama koje možda nisu niti postojale kad su oni završavali strukovnu školu.

Takvom, cjeloživotnom obrazovanju, Njemačka je jedan od uzora, a tamošnja obrtnička škola u Dortmundu jedan od predvodnika, po čijem programu u Hrvatskoj, kao svojevrsno učilište, već osmu godinu djeluje Tokić Edukacijski Centar – TEC.

Edukacija u TEC-u danas je već uhodana praksa servisera iz regije. Iz modernog prostora u Zagrebu, opremljenog modulima i test-vozilima, s certifikatom koji se vrednuje kao stručno usavršavanje i uvažen je u svim zemljama EU, izašlo je već je više od tisuću polaznika.

Osim tehničke opreme i specijalno uređenog prostora za edukaciju, sve polaznike očekuju visokokvalificirani voditelji i predavači s dugogodišnjim iskustvom u ovlaštenim mrežama servisa, redovito usavršavani u Njemačkoj te priznati i na međunarodnoj razini.

TEC je osmišljen da kroz 15-ak seminara stvara dodatnu vrijednost za polaznike, koja se ne zasniva samo na tehničkoj edukaciji, već osposobljavanju i za primjerice, vođenje autoservisa, gdje polaznici uče upravljati dnevnim radom servisa, svojim ljudima, ali i odnosima s kupcima.

Edukacija po EU standardima

Metodologija rada na TEC seminarima uključuje tehničko – didaktičku opremu i vozila koja se koriste za simuliranje grešaka ili kvarova, koje polaznici uče logičnim slijedom identificirati i ukloniti.

Takav pristup, jedinstven u Hrvatskoj, omogućuje stjecanje iskustva u praksi uz nadzor eksperata koji edukaciju izvode po najvišim EU-standardima.

Takav format edukacije u skladu je sa strategijom Tokić Grupe, koja njeguje inovativnost i napredna poslovna rješenja u svim sferama svog poslovanja, istovremeno ulažući u ljudski kapital kao najveću vrijednost.

Iskustvo i odgovori na sva pitanja

Konstantno unaprjeđenje TEC-a, kako kroz seminare i stručno usavršavanje predavača, tako i kroz aktivnosti i suradnju s obrazovnim ustanovama, osigurava aktualnost i usklađenost s najnovijim trendovima za sve seminare.

Predavači konstantno prate nove tehnologije, kao i problematike servisa, te se prilagođavaju trendovima i potrebama tržišta. Bez obzira je li riječ o starijim seminarima, vezanim uz dizel-motore ili klima sustave, ili pak najnaprednijim modulima – u TEC-u polaznici dobivaju odgovore na sva pitanja.

Čak i kod najnovijih tehnologija poput hibridnih i električnih vozila, ili uvijek popularnih edukacija koje obrađuju dijagnostiku ECU-jedinice te senzore i aktuatore, polaznici u TEC-u uvijek dobivaju širu sliku. Na modulima otklanjaju skrivene greške i kvarove, ali uče i prepoznati uzrok kvara.

Upravo tu leži najveća vrijednost za sve polaznike seminara, jer time TEC postaje jedinstveno mjesto za osposobljavanje servisera kakve želi svaki vlasnik vozila – one koji znaju odgovor na svako pitanje i to mogu jednostavno objasniti svom klijentu.

TEC kao partner u promociji obrazovanja

Osim cjeloživotnog, Tokć i TEC nastavljaju s ulaganjem i u obrazovanje mladih stručnjaka. Uz WorldSkills regionalno natjecanje učenika strukovnih škola, Tokić je aktivan u suradnji s Agencijom za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, kao i opremanju desetaka strukovnih škola diljem Hrvatske.

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

New Report

Close