Odabran ekskluzivni prodavatelj Le Meridien Lav Hotela

Autor: Objava za medije , 25. ožujak 2013. u 12:10
Press foto

Hypo Alpe-Adria-Bank International AG kao jedini dioničar u Grand Hotel Lav doo i Grand Marina Lav doo, imenovao je Jones Lang LaSalle Hotels & Hospitality Group kao jedinog i ekskluzivnog agenta za prodaju tvrtki u otvorenom, transparentnom i nediskriminirajućem procesu prodaje.

Hypo Alpe-Adria-Bank International AG kao jedini dioničar u Grand Hotel Lav doo i Grand Marina Lav doo, imenovao je Jones Lang LaSalle Hotels & Hospitality Group kao jedinog i ekskluzivnog agenta za prodaju tvrtki u otvorenom, transparentnom i nediskriminirajućem procesu prodaje. Grand Hotel Lav doo i Grand Marina Lav doo posjeduju Le Meridien Lav Hotel kao i pripadajući susjedni Resort i Marinu (ukupne površine 4,4 ha), te nude jedinstvenu mogućnost ulaganja u jedan od najboljih hrvatskih Hotela i Resorta.

Angus Wade, izvršni potpredsjednik Jones Lang LaSalle Hotels & Hospitality koji upravlja prodajom, izjavio je: "Le Meridien Lav Hotel i Resort nudi jedinstvenu priliku za kupnju međunarodno priznatog brenda, vodećeg hotela i resorta s pet zvjezdica na tržištu. Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju u srpnju ove godine očekuje se i dugoročno poboljšanje stabilnosti zemlje i jačanje turističke industrije, što će dodatno povećati zanimanje za resort. "

Le Meridien Lav Hotel i Resort nalazi se na odličnoj poziciji jadranske obale. Ovaj integrirani luksuzni resort u cijelosti je obnovljen i renoviran 2006. godine i nudi 381 bogato opremljenu sobu, privatnu marinu, prodajne jedinice, casino, noćni klub, tenis terene, spa i bazen, kao i mnoštvo drugih restorana i barova, konferencijskih i drugih sadržaja. Hotelom upravlja Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc pod luksuznim Le Meridien brendom temljem ugovora o upravljanju.

Daniel Pugh, potpredsjednik Jones Lang LaSalle Hotels & Hospitality komentirao je tržište: "Hrvatskim hotelijerskim tržištem dominiraju međunarodni turistički dolasci koji sa svojim turističkim ostvarenjima bilježe snažan porast tržišta u proteklih nekoliko godina. Split je ostvario 8,9% više turističkih dolazaka u 2012. u odnosu na 2011. godinu te se predviđa daljnji rast tržišta za 2013. i dalje".

Komentirajte prvi

New Report

Close