Prije točno 30 godina, Vladimir Findri osnovao je Iverpan s idejom da učini domove ugodnim mjestima za život koji će istovremeno imati pozitivni zdravstveni i ekološki utjecaj na čovjeka i okoliš. Zbog toga su već na samom početku odabrali zelenu kao svoju zaštitnu boju.
Vođeni tom vizijom, birali su provjerene svjetske proizvođače koji zadovoljavaju najstrože ekološke kriterije i ujedno nude visoke estetske i funkcionalne karakteristike. Tri desetljeća kasnije, Iverpan broji više od 200 zaposlenih, ima sedam centara raspoređenih po cijeloj Hrvatskoj te vlastiti proizvodni pogon u Donjoj Zelini u koji je uloženo 30 milijuna kuna.
Tvrtka i u proizvodnim procesima čini sve kako bi smanjila potrošnju energije i sačuvala okoliš pa se tako u zelinskom pogonu griju s viškom piljevine koja nastaje kod obrade pločastih materijala, a u planu je i izgradnja solarne elektrane.
Već pri samom ulasku u neki od Iverpanovih centara, uvjerit ćete se da tvrtka živi zeleno. U ponudi imaju sve popularnije zelene zidove, tzv. vertikalne vrtove koji su u potpunosti izrađeni od biljaka, a jedini u Hrvatskoj nude Organoide, multifunkcionalne površine koje šire miris prirode.
Ovi materijali su specifični jer ispuštaju miris u prostoru i do nekoliko godina, potpuno su neškodljivi, a mogu se iskoristiti u izradi namještaja, raznih obloga, stropova i podova, za zidne tapete, zavjese, zvučnu izolaciju itd. Od ostalih materijala, sve su traženije MDF ploče koje nastaju prešanjem drvenih vlakana i pigmenata boje što je vidljivo u cijelom presjeku ploče.
Tvrtka je svjesna da dio svog uspjeha treba vratiti društvu pa je lani nakon zagrebačkog potresa pokrenula humanitarnu inicijativu ‘Živim u bojama’ gdje su izradili namještaj po mjeri za tri dječja vrtića u Zagrebu koji su najviše stradali.
Direktor Iverpana Mladen Jambrović ističe kako kompanija iz godine u godinu bilježi značajan rast zahvaljujući vrijednim zaposlenicima i njihovoj želji za stalnim učenjem.
Sve su to preduvjeti koji su omogućili da kompanija u prošloj kriznoj godini ostvari rast prihoda od sedam posto i čak 159 posto veću dobit nego 2019. godine.