Najveća cestovna mreža, cjenik podijeljen na više zona te posebne usluge, samo su neke od prednosti koje navode kurirske tvrtke u dostavi pošiljaka. Boris Brković, generalni direktor Overseas Express, ističe da je njihova uluga UPS cjenovno konkurentna zato što je cjenik podijeljen u više zona, nego što je to slučaj kod konkurencije.
Nadalje, navodi, UPS nudi i poseban "flat-rate" proizvod, UPS Envelope, koji je posebno povoljan za slanje dokumenata u inozemstvo. Kako objašnjava Brković, riječ je o posebnoj omotnici čija cijena ne ovisi o masi već se u nju može staviti koliko god dokumenata klijent želi, a cijena ovisi isključivo o destinaciji.Usto, nastavlja, UPS nudi i posebnu uslugu UPS Returns, koja je u pravilu namijenjena besplatnom povratu robe na servis, a naručivanje usluge je moguće elektroničkim putem, što je, kako ističe, usluga koju nudi samo njegova tvrtka.Također, kompletnu prijevozničku dokumentaciju moguće je popunjavati na računalu koristeći WorldShip računalnu aplikaciju što ubrzava njeno popunjavanje. Kao dodatnu prednost ističe i UPS-ovu veličinom devetu zrakoplovnu flotu na svijetu koja je ključna za visoku kvalitetu usluge u cijelom svijetu. Josip Krznarić, direktor tvrtke Rhea, kao najveću prednost pak ističe činjenicu da nema razlike između cijene dokumentiranih i nedokumentiranih pošiljaka.
"Fleksibilniji smo i komunikativniji, imamo odlično organiziranu zbirnu liniju pogodnu za manje pošiljke. Ona nije ekspresna, ali je najpovoljnija na tržištu", ističe Branko Salar, direktor međunarodnog transporta logističke tvrtke Trast. Najveća cestovna mreža koja omogućuje da paketi vrlo brzo dođu od pošiljatelja do primatelja po konkurentnim cijenama, prednost je DPD-a. "Snažno razvijamo cestovnu mrežu po Hrvatskoj kako bi spremno dočekali povećan broj paketa u našoj mreži nakon što Hrvatska uđe u Europsku uniju", ističe Igor Jakovljević, direktor DPD-a.Napominje kako su u posljednjih godinu dana kreirali između šest do sedam novih vrsta usluga kako bi se prilagodili zahtjevima tržišta. Upravo je fleksibilnosti i decentraliziranost ono što im omogućava brzu prilagodbu, dodaje. Kao dodatnu posebnost navodi dostavu u definiranom vremenskom okviru. Naime, DPD Hrvatska u srpnju ove godine lansirala je novu uslugu nazvanu Predict koja primatelje paketa obavještava o vremenskom okviru dostave paketa. "Takva usluga primatelju omogućava da nesmetano obavlja sve isplanirane obveze jer je unaprijed obaviješten SMS porukom ili e-poštom da će paket doći u vremenskom okviru od dva sate", objašnjava Jakovljević. Nakon Velike Britanije, Hrvatska je jedna od prvih zemlja koja je uvela takvu uslugu na tržište.
Dodatne usluge DHL Expressa uključuju osiguranje pošiljaka, zatim pakiranje, proaktivno praćenje pošiljaka, dokaz o isporuci pošiljke, naplatu u trećoj zemlji, dostavu na udaljena područja i slično. Srebrenka Saks, direktorica DHL-a, ističe kako klijentima nude i besplatna informatička rješenja. "DHL Express jedina je tvrtka na hrvatskom tržištu koja posluje potpuno samostalno. Preko 10 tisuća klijenata potvrda je da svoj posao radimo drugačije od sličnih tvrtki na našem tržištu", tvrdi Saks i kao dodatnu prednost svoje tvrtke ističe individualan pristup svakom korisniku,. "Hrvatska pošta svaku od usluga iz ponude prilagođava korisniku", naglašava Zdravko Fajl, izvršni direktor Međunarodnih poslova Hrvatske pošte. "Ako uzimamo kao parametre brzinu uručenja, koja je u roku od 1 do 5 dana, ovisno o odredištu i dodanu vrijednost, koja podrazumijeva praćenje pošiljke od prijema do uručenja putem naše aplikacije Track&Trace, najkvalitetnija usluga na hrvatskom tržištu svakako je EMS-međunarodni hpekspres", tvrdi Fajl.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu