Podravka je predstavila svoju inovaciju, Supisol® – zamjenu za sol s 35 posto manje natrija u odnosu na kuhinjsku sol.
Svjesni preporuka Svjetske zdravstvene organizacije koje kažu da bi dnevni unos soli trebao biti 5 grama, Podravka želi mijenjati navike potrošača jer je u Hrvatskoj unos soli po stanovniku 11,6 grama dnevno, što uz brz tempo života i nekretanje može dovesti do zdravstvenih problema. Ovaj iskorak u skladu je s inovativnom i nutritivnom strategijom Podravke i, kako kaže Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, trebao bi značajno utjecati na budućnost kompanije.
Novi patent Supisol će ići i u nove i˝stare˝ proizvode Podravkinog asortimana, a nudit će ga i kao sirovinu drugim tvrtkama. Prikladan je za vegetarijance, vegane, kao i za halal i kosher prehranu te u sebi nema glutena, laktozu, pojačivače okusa, umjetne boje i arome te konzervans. "Idući tjedan kreću pregovori u Australiji gdje će se raditi na razvoju tekućih juha sa supisoli, a za partnera su izabrali tržište koje cijeni kvalitetu i dobru prehranu. Za realizaciju ambicija moramo voditi računa o željama proizvođača, a Podravka je pokazala da i dalje ide u smjeru inovacija˝, poručuje Mršić.
Kako tvrde, uz manje soli donose i bogat okus što je prednost za globlano tržište. Komercijalizacija kreće u drugom kvartalu, a vjeruju da će do kraja 2017.i tekuće juhe sa supisoli ugledati police trgovina australskog tržišta kao potpuno nova kategorija proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu