Novom soli mijenjaju navike potrošača

Autor: Marta Duić , 12. veljača 2017. u 22:00
Supisol nema glutena, laktoze, umjetne boje ili konzervanse/Igor Šoban/PIXSELL

Razvili sastojak s 35% manje natrija, a sa Supisoli prvo idu u Australiju.

Podravka je predstavila svoju inovaciju, Supisol® –  zamjenu za sol s 35 posto manje natrija u odnosu na kuhinjsku sol.

Svjesni preporuka Svjetske zdravstvene organizacije koje kažu da bi dnevni unos soli trebao biti 5 grama, Podravka želi mijenjati navike potrošača jer je u Hrvatskoj unos soli po stanovniku 11,6 grama dnevno, što uz brz tempo života i nekretanje može dovesti do zdravstvenih problema. Ovaj iskorak u skladu je s inovativnom i nutritivnom strategijom Podravke i, kako kaže Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, trebao bi značajno utjecati na budućnost kompanije.

Novi patent Supisol će ići i u nove i˝stare˝ proizvode Podravkinog asortimana, a nudit će ga i kao sirovinu drugim tvrtkama. Prikladan je za vegetarijance, vegane, kao i za halal i kosher prehranu te u sebi nema glutena, laktozu, pojačivače okusa, umjetne boje i arome te konzervans.  "Idući tjedan kreću pregovori u Australiji gdje će se raditi na razvoju tekućih juha sa supisoli, a za partnera su izabrali tržište koje cijeni kvalitetu i dobru prehranu. Za realizaciju ambicija moramo voditi računa o željama proizvođača, a Podravka je pokazala da i dalje ide u smjeru inovacija˝, poručuje Mršić.

Kako tvrde, uz manje soli donose i bogat okus što je prednost za globlano tržište. Komercijalizacija kreće u drugom kvartalu, a vjeruju da će do kraja 2017.i tekuće juhe sa supisoli ugledati police trgovina australskog tržišta kao potpuno nova kategorija proizvoda.

Komentirajte prvi

New Report

Close