S predsjednikom Uprave Merkur osiguranja Robertom Vrcom razgovarali smo o akviziciji Wüstenrot životnog osiguranja, novostima i planovima u segmentu ponude te prepoznatljivim preventivnim i premium programima osiguranja.
Merkur osiguranje u 2023. godinu ušlo je kao novi vlasnik Wuestenrot životnog osiguranja. Što je ta akvizicija značila za kompaniju?
Nakon akvizicije u studenom mjesecu 2022., s danom 2.5.2023. Wüstenrot životno osiguranje d.d. službeno je i pripojeno Merkur osiguranju d.d. uz odobrenje Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga. Ova akvizicija slijedno je i dio strategije cijele Merkur grupacije. Naime, krajem 2021. tako je Merkur Versicherung, kao osnivač i krajnji vlasnik Merkur osiguranja Hrvatska, preuzeo Nürnberger Versicherung Austria (NVÖ), sa sjedištem u Salzburgu, s ciljem ulaganja u budućnost sveobuhvatnog osobnog osiguranja.
Ovim aktivnostima Merkur Grupa se pozicionira kao stabilna grupacija s tradicijom 225 godina postojanja koja svojim nadogradnjama i inovacijama već dugi niz godina kontinuirano opravdava povjerenje svojih klijenata. Akvizicija Wüstenrot životnog osiguranja je uistinu značajan iskorak za poslovanje Merkur osiguranja u Republici Hrvatskoj.
Naime, riječ je o strateškom poslovnom potezu kojim Merkur osiguranje jača svoj položaj na hrvatskom tržištu osiguranja kao životni osiguratelj, ali također otvara i nove mogućnosti u širenju ponude neživotnih osiguranja kroz nove kanale prodaje koji do sada nisu bili korišteni, posebice banko kanal.
S ovom akvizicijom segment pružanja usluga Wüstenrot životnog osiguranja postaje integrativni dio poslovanja i sastavni dio ponude Merkur osiguranja za sve naše klijente. Ponajviše tu mislimo na proširenje ponude s novim produktima u segmentu životnog osiguranja s ciljem pružanja cjelokupne usluge našim klijenatima.
Konkurencija na osigurateljskom tržištu je jaka, u čemu se kriju vaše snage, a u čemu prilike?
Merkur osiguranje na hrvatskom tržištu posluje već 27 godina i svoju poziciju, kao osiguranje koje u srž svog poslovanja stavlja čovjeka, njegujemo već godinama. Pristup prema ljudima i njihovim životima jasno i nedvosmisleno definiraju našu misiju i viziju.
Na tržištu smo također prepoznati i po svojim preventivnim programima. Posebnu pažnju smo usmjerili ne samo na osiguranju liječenja zdravstvenih poteškoća i osiguranju kod teških životnih situacija, nego i važnosti prevencije u očuvanju zdravlja. Stoga su preventivni programi integrirani u naše zdravstveno osiguranje.
Tako se naš najpoznatiji program fit4life može ugovoriti kao dodatna usluga health4me Premium dodatnog zdravstvenog osiguranja. Nastojimo na tržištu biti prepoznati kao pouzdan partner koji svojim korisnicima pruža sigurnost u svim važnim aspektima njihova života, pa i u onom dijelu gdje možemo uskladiti našu ponudu sa samim stilom života klijenata.
Kako u budućnosti namjeravate osigurati stabilnost i rast?
Tržište osiguranja zadnjih godina se izrazito brzo mijenja. Na tržište dolaze nove generacije klijenata, te s njima potreba zadovoljenja drugačijih potreba, prvenstveno mislimo na generaciju Z koja zahtijeva digitalizaciju svih usluga i maksimalno pojednostavljene procese u zaključivanju i obradi osiguranja. Svojim sustavima nastojimo prilagođavati se tim trendovima uvođenjem mogućnosti samostalnog i jednostavnog ugovaranja polica preko našeg web shopa.
Konstantno nadograđujemo našu mobilnu aplikaciju Merkur App koja klijentima omogućuje da na jednom mjestu imaju pristup svim potrebnim informacijama o policama osiguranja, ali im pruža i mogućnost korištenja posebnih pogodnosti kao dodane vrijednosti našeg poslovanja.
Tako na atraktivnost naše ponude svakako utječu i brojni popusti kod naših Bonus partnera na koje naši klijenti ostvaruju prava, a uključuju popuste na usluge koje pomažu očuvati zdravlje (zdrava hrana, sportska odjeća i obuća, vježbanje u fitness centrima, wellness usluge…).
U godinama pred nama digitalizacija će zasigurno preuzeti još više naših usluga, ali isto tako, ne smijemo zaboraviti na važnost kvalitetnog osobnog i personaliziranog odnosa koji će uvijek biti na vrhu naših prioriteta, pa se stoga i dalje ponosimo iznimno visokim omjerom indikatora zadovoljstva naših klijenata i sve većim brojem preporuka za partnerstvo od strane naših klijenata.
Što je u vašoj ponudi osiguranja klijentima trenutno najzanimljivije?
Jedan od produkata Merkur osiguranja koji se posebno ističe po svom individualnom pristupu te usmjerenosti prema klijentu, kao i po pitanju različitih pogodnosti za klijente, je health4me Premium dodatno zdravstveno osiguranje. Prepoznavši sve potrebe i izazove s kojima se danas susreće pojedinac, Merkur osiguranje sa svojim health4me Premium dodatnim zdravstvenim osiguranjem pozicioniralo se kao rješenje koje će zadovoljiti znatno viši stupanj zdravstvene zaštite, prilagođen klijentovim potrebama i željama.
Klijentima su na raspolaganju najbolji specijalisti i medicinske ustanove u Hrvatskoj i svijetu, a svoje zdravstvene probleme rješavaju brzo, bez gužvi i čekanja. Tu su i Merkurovi preventivni programi fit4life koje je moguće ugovoriti uz health4me, a kojima je cilj poboljšati kvalitetu života, spriječiti oboljenja te smanjiti troškove skupih liječenja.
Sve navedeno je posebno zanimljivo i tvrtkama koje bi željele svojim zaposlenicima pridodati dodatnu brigu za njih kroz ugovaranje grupnih polica zdravstvenog osiguranja spomenutih karakteristika, a kako bi zadržale uspješne i lojalne timove koje tvrtkama donose stabilnost i uspjeh u poslovanju.
Također, u ponudi je nedvojbeno zanimljiv proizvod Zelena budućnost – inovativno životno osiguranje koje kombinira sve važne aspekte za sigurnu budućnost s ulaganjem u investicijske fondove kroz koje korisnik ulaže u razvoj održivih rješenja i u zelene obnovljive izvore energije.
Raste li u Hrvatskoj svijest oko važnosti životnih osiguranja?
Slijedom sve veće neizvjesnosti i nesigurnosti života suvremenog čovjeka potreba za mnogim različitim oblicima osiguranja nikad nije bila veća, naročito među mlađim generacijama.
Iako smo još uvijek daleko od prosjeka razvijenih zemalja, u zadnjim godinama dosta se radi na podizanju razine financijske pismenosti među mladima koji sve više uviđaju da, ako žele da im u budućnosti bude zajamčena sigurnost uslijed nastanka raznih životnih poteškoća, o tome moraju već sada razmišljati.
Merkur osiguranje, osim zajedničkih velikih projekata koje provodi zajedno s industrijom osiguranja, također samostalno organizira radionice i educira školske djelatnike i mlađe generacije o važnosti osiguranja i financijske pismenosti za sigurnost pojedinca i razvoj društva u cjelini. Životno osiguranje već dugo nije oblik štednje nego oblik sigurnosti da, ukoliko se nešto i dogodi, imate sigurnog partnera na kojeg se možete osloniti.