Novim web shopom jačamo lidersku poziciju

Autor: Marta Duić , 30. lipanj 2016. u 11:18
Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglasa/Dalibor Urukalović/PIXSELL

Konsolidirali smo poslovanje u dijelu prodaje, a ulaganja u poslovnice pokazala su se odličnom odlukom.

Redizajnirani web shop Duglasa, vodećega lanca parfumerija u Hrvatskoj, ponudit će kupcima širok asortiman proizvoda i mnogo ekskluzivnih brendova, ističe u razgovoru za Poslovni dnevnik Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglasa. Objašnjava kako će funkcionirati "novi" web shop, govori o poslovnim rezultatima i brendovima koje imaju u ponudi te planovima širenja. 

Kakva je za Douglas bila poslovna godina koja je iza nas i kakva su očekivanja od ove?
Ponosna sam na kontinuirano dobre poslovne rezultate Douglas parfumerija. Sve inicijative i strateške projekte uspješno smo proveli, nastavili smo s prepoznatljivim pristupom i na hrvatsko tržište lansirali nove brendove. Prateći zahtjeve tržišta, konsolidirali smo poslovanje u dijelu prodaje, a ulaganja u poslovnice pokazala su se kao odlična strateška odluka. Ipak, neke poslovnice smo i zatvorili jer naše poslovanje temeljimo na odgovornom ponašanju, no imali smo i preuređenja te novih otvaranja, poput onih u Mall of Split ili u Konzumu Radnička. Pozicionirani smo kao vodeći lanac parfumerija u Hrvatskoj, iza nas su dobri rezultati, ali uvjerena sam da možemo i bolje. Douglas Gruop od kolovoza 2015. ima novog strateškog partnera i suvlasnika: američki CVC Capital Partners. Kako bismo osigurali daljnji rast, odlučili smo se na djelovanje u tri segmenta:  ekspanzija brenda kroz još veću orijentiranost na kupca, ulaganja u generatore rasta te ulaganja u području ljudskih potencijala. 

Kakva su vaša očekivanja od redizajniranoga web shopa?
Očekivanja su velika, ponajprije u dijelu jačanja naše pozicije vodećeg lanca parfumerija u Hrvatskoj, a među ostalim u dijelu profita. 
Multi-Channel naša je strateška odrednica koja će do punog izražaja doći u sljedećoj poslovnoj godini. Svake godine milijuni ljudi posjećuju Douglas parfumerije u 19 europskih zemalja ili neku od međunarodnih Douglas online trgovina, tako da iskustvo imamo. 

U vašoj su ponudi eksluzivni brendovi, koliko ih je točno i planirate li širenje ponude? Koliko je to danas važno u poslovanju?
Ponuda ekskluzivnih brendova je ono po čemu smo prepoznatljivi i s čime ćemo nastaviti u budućnosti. Trenutačno je ekskluzivno u Douglas parfumerijama kupcima na raspolaganju više od 20 različitih brendova. Izuzetno smo ponosni na Douglas linije proizvoda, čije su glavne karakteristike vrhunska njemačka kvaliteta i povoljna cijena. Sve ih više približavamo našim kupcima. Taj segment nam je izuzetno važan budući da nas diferencira od konkurencije. U ponudi imamo niz brendova, ekskulzivne, niche brendove i private brendove.

Čime se Douglas ističe na tržištu? Kako se nositi s konkurencijom?
Izdvojila bih kvalitetu usluge i odnos prema kupcima te ponudu brendova. Uvijek kada se želite diferencirati od konkurencije, morate ulagati u kvalitetu. Kvaliteta usluge i odnos prema kupcima izravna su posljedica naših ulaganja u zaposlenike. U našim parfumerijama kupci mogu očekivati sveobuhvatnu uslugu zbog koje će se osjećati posebno. Za nas ne postoji: "nema" ili "nije moguće". Tražimo proizvode putem svih raspoloživih kanala te ih za naše kupce naručujemo u njihove domove ili u poslovnice. 

Planirate li nove projekte, širenja, otvorenja?
Naravno, naše poslovanje, kao i tržište, vrlo je dinamično. Promjene su stalne, pratimo trendove, situaciju na tržištu, strateški planiramo i investiramo kako bismo uspješno realizirali poslovne planove i održali lidersku poziciju.

Komentirajte prvi

New Report

Close