AD Plastik Grupa ugovorila je nove poslove u iznosu od 23,7 milijuna eura. U Rusiji se novi ugovori tiču suradnje s AvtoVAZ-om, vrijedni su 10,4 milijuna, a predviđeno je trajanje projekta od 8 godina.
No, za ovo tržište ugovoreni su poslovi i s Nissanom te VW Grupom od 6,2 milijuna eura, s predviđenim trajanjem od 6, odnosno 4 godine.
Ugovoreni poslovi za europsko tržište, pak, s PSA Grupom za nekoliko vozila, ukupno su teški 7,1 milijun eura, dok je predviđeno trajanje projekata 4, odnosno 8 godina.
Prema predsjedniku Uprave AD Plastika Marinku Došenu, ugovaranjem novih poslova Grupa osigurava stabilnu budućnost i osnovu za planiranje svog daljnjeg razvoja i rasta. Navodi da su se blage naznake oporavka počele naslućivati već u zadnjem kvartalu 2020., a pozitivnija kretanja zabilježena su na svim tržištima, posebice ruskom.
U Rusiji je zabilježen pad prodaje vozila od 9% u 2020., što je znatno niže, ističe, od prvih predviđanja početkom pandemije. “Taj se trend na ruskom tržištu nastavlja i u 2021. što je dobar pokazatelj i za naše poslovanje s obzirom na naše dvije tvornice tamo.
Na ruskom smo tržištu 2020. ugovorili 85,3 milijuna eura novih poslova i uspješnu suradnju s kupcima nastavljamo. Proizvođači automobila aktivnosti i planove vezane za nova i redizajnirana vozila nisu zaustavili ni u najtežim krizama, a početak oporavka tržišta samo ubrzava njihovu dinamiku”, kaže Došen dodajući da su to nove prilike koje će AD Plastik Grupa sigurno iskoristiti.
“Kako pandemija još traje prisutni su izazovi i oprez, ali blagi optimizam koji se naslućuje na tržištu svima nam daje dodatni poticaj”, zaključuje čelnik AD Plastika.
Lanjski pad prodaje novih auta u Rusiji, sa znatnim odstupanjem od početnih očekivanja o padu od čak 24% prema AEB RUS rezultat je oporavka tržišta u 2. polugodištu.
Novoregistriranih su imali 1,6 milijuna vozila, 200.000 manje nego 2019., i prema ostvarenom Rusija je među najboljim tržištima autoindustrije u svijetu, a za ovu godinu AEB RUS predviđa čak i rast toga tržišta od 2,1 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu