Dvadeset i pet godina dm-a u Hrvatskoj je iza nas. Od samih početaka, promjene i zahtjevni tržišni uvjeti svakodnevica su poslovanja na koje smo uspješno odgovarali, a posljednje se dvije pandemijske godine susrećemo sa situacijama koje mijenjaju naše navike, modele poslovanja, a i naše živote.
U takvim vremenima zajedno pronalazimo odgovore kako se prilagoditi i postavljamo pitanja jesu li dosadašnji koraci put kojim valja nastaviti.
I takvo okruženje, u poslovnoj godini 2020./2021., donijelo je dm-u rast prihoda te zadržavanje vodeće pozicije na hrvatskom drogerijskom tržištu. Sektor maloprodaje mijenja se brže nego ikad u proteklih četvrt stoljeća, a društvene prilike odražavaju se i na naše poslovanje.
Smatram kako je ključna brza prilagodba promjenama, uz razumijevanje kako je to sada kontinuirani proces koji nas i poslovanje mijenja iz dana u dan. Neizvjesnost je stvarnost sektora koji prati nove navike potrošača nastale tijekom pandemije. Svjesni situacije, vjerujemo i nadamo se određenom smirenju tijekom 2022. te normalizaciji gospodarskih kretanja.
Utjecaj gospodarske nestabilnosti dm uspijeva smanjiti na minimum zahvaljujući dobrim odnosima s poslovnim partnerima. Zahvaljujući znanju i angažmanu svih djelatnika dm će nastaviti poslovati uz tek nužne adaptacije, a bez, vjerujem, značajnijih utjecaja na samo poslovanje.
Smatramo kako će višekanalna prodaja u 2022. postati preduvjet za dobar odnos s kupcima. Pokretanje dm online shopa bio je naš prvi odgovor na nove potrebe kupaca, a dodatan iskorak napravili smo uvođenjem usluge ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonicama.
Održivost će za većinu tvrtki postati neizostavan dio uspjeha, a tu ne mislim samo na proizvode već i na utjecaj poslovnih procesa na okoliš. Zato će dm nastaviti ulagati u razvoj održivijeg poslovanja i asortimana kako bismo bili što neutralniji prema prirodi. Dm je uvijek tražio prilike za razvoj, bez obzira na izazove.
Zato ćemo ostati vjerni strategiji u kojoj su zadovoljni djelatnici, briga o zajednici i održivost temelji razvoja. Vjerujem da će nam iskrena komunikacija s kupcima i nadalje omogućiti da im nudimo najbolju uslugu i iskustvo kupnje. Stoga, u novoj poslovnoj godini planiramo uložiti 73 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, dm online shopa te širenje asortimana i usluga.
Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u