Nova formula za vođenje partnerske mreže omogućila je najvećoj europskoj softverskoj tvrtki SAP-u da u Hrvatskoj drugu godinu zaredom dosegne rekordan prihod.
SAP je lani uprihodio u Hrvatskoj gotovo 100 milijuna kuna. Sonja Popović, direktorica lokalnog ureda SAP-a nije željela precizirati nominalan iznos.
No, navodi da je rast bio sličan kao i godinu prije, kada je SAP s 53,9 skočio na 73,8 milijuna kuna prihoda, tj. za 37 posto.
"Pokazalo se da je strategija gdje smo prisutniji kod korisnika i djelujemo kao savjetnik, posebno u digitalnoj transformaciji, dobrodošla i potrebna korisnicima, koji su se odlučili da im budemo i implementatori rješenja", kaže Popović. Dodaje da novi pristup kombiniraju kroz suradnju s partnerima kao što su King ICT, B4B, Atos Convergence Creators, S&T, IBM, Altima i Alfatec.
Popović navodi da su najveći rast upravo stoga lani imali u prodaji konzultantskih usluga od 150%, rastu cloud usluga od 70% te od softverskih licencija za 35%. No, ukupni prihodi rasli su na nivou porasta prihoda od softverskih licencija.
"Lani je bilo mnogo novih projekata i vrlo zanimljivih suradnji na digitalnoj transformaciji, i to kod velikih klijenata kao što su Orbico, Atlantic, JGL, INA, Iskon, HEP i drugi", kaže Popović. Ključ uspjeha bio je u inovativnim projektima poput suradnje s Atlanticom kroz virtualni startup Efiiepoint. "Mi ćemo nastaviti raditi u FMCG sektoru, ali i u području energetike, financijama i hospitalityju", zaključuje Popović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu