U četvrtak su u zagrebačkom Matis baru članovi uprave dm-a predstavili rezultate za poslovnu godinu 2020/2021. (do kraja rujna), ključne projekte te planove.
U odnosu na prošlu poslovnu godinu ostvaren je rast prometa od 4,47 posto, a promet im je iznosio 2,36 milijardi kuna. Rast prometa bilježe i u OTC-u i to za 19,18 posto, na 46,3 milijuna kuna u 32 OTC prodavaonice.
Neto dobit kompanije je skočila, na 67,18 milijuna kuna, u prošloj poslovnoj godini bila je 39,86 milijuna. Iza dm-a je godina u kojoj su renovirali i modernizirali 15 prodavaonica, otvorili pet novih i pokrenuli web shop koji je nedavno proslavio prvi rođendan, a broji 500.000 posjetitelja mjesečno te je ostvario promet od 23,7 milijuna kuna. U ovoj godini dm je imao 67,5 milijuna kuna ulaganja.
Uz to, obilježili su ove godine i 25. obljetnicu poslovanja, naime ovaj drogerijski lanac prvu prodavaonicu otvorio je u zagrebačkoj Dubravi i imao svega dvoje zaposlenih dok danas broje njih 1677 i 164 prodavaonice.
Prosječna plaća u dm-u iznosi 10.787,52 kune, već 14 godina su među top tri poslodavaca u Hrvatskoj, te su zaposlenici u povodu 25. rođendana tvrtke dobili nagradu u ekvivalentu vremena koje rade za dm.
Ove su godine imali 771 sudionika edukacija i 54 ambasadora zdravlja, a zanimanje drogerist steklo je 58 zaposlenika.
“U godini koja je pred nama planiramo ulaganja od 73 milijuna kuna, otvorenje pet poslovnica te modernizaciju njih 15, kao i širenje ponude u web shopu koji trenutačno ima 12.500 proizvoda”, poručio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu