Pritom su ukupni prihodi iznosili 1,19 milijardi kuna ili 6,7 posto manje. Glavninu prihoda čine prihodi od prodaje, koji su dosegnuli 989 milijuna kuna, što je dva posto više nego lani. Istodobno, na razini grupe ukupni rashodi smanjeni su za 5,5 posto, na 1,16 milijardi kuna.
Adris grupu čine tri strateške poslovne jedinice – turizam, kojom upravlja Maistra d.d., proizvodnja zdrave hrane, kojom upravlja Cromaris d.d. i osiguranje, kojom upravlja Croatia osiguranje d.d.
Grupa Croatia osiguranje je, kako se navodi, u prvom tromjesečju ostvarila neto dobit od 92,7 milijuna kuna.
Croatia osiguranje i nadalje ima vodeću poziciju na hrvatskome tržištu s ukupnim udjelom od 30,6 posto, navodi se u priopćenju iz Adrisa. Ostvarena je ukupna bruto zaračunata premija Croatia osiguranje grupe u Hrvatskoj u iznosu od 885 milijuna kuna, a bruto zaračunata premija na razini grupe iznosi 1,03 milijardi kuna.
U izvješću se navodi i kako je u turističkom dijelu grupe trenutni booking bolji za tri posto u usporedbi s prošlogodišnjim. Intenzivno se investira u obnovu i povećanje kvalitete postojećih proizvoda pa je tako početkom travnja otvoren Grand Park Hotel Rovinj, ključni proizvod u procesu zaokruživanja vrhunske hotelske ponude u Rovinju. Ukupna planirana ulaganja u 2019. godini u turističkom dijelu grupe iznose oko 300 milijuna kuna, navodi se u priopćenju.
Iz Adrisa podsjećaju da su početkom ove godine završili proces stjecanja potpunog udjela u tvrtki HUP-Zagreb te kako je u tijeku proces funkcionalnoga spajanja u turističkome dijelu kako bi Maistra i HUP-Zagreb funkcionirali kao jedinstven sustav, što će omogućiti korištenje ekonomije obujma i sinergije.
Cromaris je u prvom tromjesečju ove godine ostvario neto dobit od 6,3 milijuna kuna, što je 21 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem.
U navedenom je razdoblju ostvarena prodaja od 1.878 tona, što je za 14 posto više nego u prva tri mjeseca prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 15 posto, što je dovelo do rekordnog udjela prodaje na stranim tržištima – od čak 86 posto, navodi se u izvješću.
Također se napominje kako je brzi dugogodišnji rast doveo do potrebe za kapitalnim jačanjem tvrtke pa je početkom ove godine obavljena dokapitalizacija u iznosu od 110 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu