AD Plastik grupa u devet mjeseci ostvarila je 403 tisuće eura neto dobiti nakon lanjskih 11,6 milijuna eura gubitka, pokazuje izvješće objavljeno na Zagrebačkoj burzi. Poslovni prihodi iznosili su 94,97 milijuna eura, 14,7 posto više u odnosu na isto razdoblje lani.
Predsjednik Uprave Marinko Došen u komentaru ističe da rezultat “ukazuje na postepenu stabilizaciju tržišta”, koja se očituje kroz rast prodaje novih automobila, a samim time i povećanjem njihove proizvodnje, odnosno povećanjem narudžbi kupaca. “Iako ćemo sigurno još pričekati da brojke na automobilskom tržištu dosegnu one pretpandemijske, pozitivni trendovi značajno olakšavaju poslovanje i planiranje”, rekao je Došen.
Poslovni prihodi matične kompanije, AD Plastika porasli su 14,8 posto na 70,06 milijuna eura. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 6,92 milijuna eura na razini Grupe, a na razini matičnog društva 2,87 milijuna eura. EBITDA je na razini Grupe porasla 350,5 posto, odnosno 47,7 posto na razini matičnog društva, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine kada je ostvarena EBITDA normalizirana za ispravak vrijednosti ulaganja u Rusiju. Neto dobit Grupe u prvih devet mjeseci iznosi 403 tisuće eura, dok je u matičnom društvu ostvarena neto dobit u iznosu od 118 tisuća eura.
Kompanija trenutno ima 30 aktivnih projekata u Europi, od čega do kraja godine očekuju početak serijske proizvodnje njih tri, a iduće godine ih očekuje početak serijske proizvodnje još 22. Ukupna vrijednost novougovorenih poslova AD Plastik Grupe za europsko tržište u prvih devet mjeseci iznosi 95,4 milijuna eura, a svi su poslovi ugovoreni sa Stellantisom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu