Naš cilj u tvrtki IKEA je stvoriti pozitivan utjecaj na ljude i planet približavanjem naših rješenja i proizvoda što većem broju ljudi. To znači da želimo IKEA asortiman učiniti dostupnim. Kako bismo u tome uspjeli, želimo osnažiti više kanala prodaje, kako online, tako i offline, kako bi naši kupci mogli birati gdje, kada i kako žele ostvariti svoj kontakt s tvrtkom IKEA.
Upravo zahvaljujući usmjerenosti na više kanala prodaje, tijekom protekle godine IKEA je potvrdila odličnu tržišnu poziciju u Hrvatskoj. Posebno nas raduje naša nova investicija u Dalmaciji, a to je otvorenje IKEA Studija za planiranje u Splitu.
Osim što omogućava usluge planiranja najvažnijih prostora u domu, ovaj studio je i izložbeni prostor u kojem će se kupci moći inspirirati prikazanim IKEA rješenjima, ali i naručiti cijeli IKEA asortiman koji se prodaje na tržištu IKEA Hrvatska.
U Dalmaciji smo već i ranije bili prisutni dostavnim centrima u Zadru, Dubrovniku i Splitu, a dodamo li njima još i dostavne centre u Puli, Rijeci i Osijeku, time uspješno nastavljamo sa svojim ambicioznim ciljem približavanja IKEA rješenja što većem broju građana diljem Hrvatske.
Naša robna kuća ostaje u središtu našeg poslovanja u Hrvatskoj. Istovremeno, tijekom 2021. godine zabilježen je značajan porast online prodaje, i to za 36 posto u odnosu na godinu ranije.
Kako bismo odgovorili na pojačanu online prodaju, nastojimo biti inovativni i kontinuirano tražiti nova rješenja. Tako je robna kuća IKEA Hrvatska uvela Robotizirani sustav za prikupljanje proizvoda čiji je cilj skratiti vrijeme potrebno za ispunjavanje narudžbi i olakšati svakodnevno poslovanje za sve IKEA zaposlene.
Raduje nas što je upravo zagrebačka robna kuća prva od 450 robnih kuća IKEA diljem svijeta u kojoj je implementiran ovaj sustav. Primijetili smo kako je protekla godina donijela i mnoge promjene u životima kod kuće. Ljudi tako žele živjeti održivije, biraju zdraviju hranu i zanima ih osobna i dobrobit njihovih obitelji, i vjerujemo da će ovi trendovi u budućnosti dobiti na još većem značaju.
No, istovremeno, suočeni smo s velikim izazovom, a riječ je o klimatskim promjenama. Na nedavnoj konferenciji UN-a o klimatskim promjenama istaknuli smo kako će ove promjene imati nesagledive posljedice na sve nas, ali i na uvjete u kojima poslujemo.
Zato održivost nastavlja biti u našem fokusu. Transformiranjem poslovnog modela u model koji će biti pozitivan za klimu nećemo samo doprinijeti planetu, nego ćemo i nadalje moći kupcima pružati pristupačna rješenja za bolji život kod kuće. Jedan primjer toga je i Green Friday kada potičemo kupce na održivu potrošnju te ih podsjećamo da na odjelu Kakvo je – Takvo je, u našoj robnoj kući, mogu pronaći rabljeni IKEA namještaj po niskim cijenama.
Uz pristupačnu i održivu ponudu, kupci će moći birati gdje, kada i kako žele ostvariti svoj kontakt s tvrtkom IKEA.
Ekaterina Egorova, glavna direktorica IKEA-e Jugoistočne Europe