InfoCumulus je tijekom ove godine udvostručio prihode u odnosu na prošlu godinu, a udio izvoza pritom je dosegnuo 60 posto, ponajprije zbog projekata u regiji te proboju na tržište Azerbajdžana, objavili su u petak iz te zagrebačke IT tvrtke.
Na tržištu Azerbajdžana ta je tvrtka u ožujku ugovorila CRM (Customer relationship management) rješenje u tamošnjem mobilnom operatoru, Azerfonu. Također, nedavno je realiziran i ugovor s drugim azerbajdžanskim mobilnim operatorom Bakcellom, kojemu InfoCumulus implementira sustav za automatizaciju prodajnih aktivnosti.
Nakon uspješnog završetka prvog CRM projekta, InfoCumulus je u Azerfonu nastavio razvoj dodatnih funkcionalnosti sustava kroz manje projekte poput CRM TV-a, implementacije sustava za tele-prodaju, razvoja metodologije i alata za upravljanje zadovoljstvom korisnika i sličnih.
Krajem studenog je, pak, potpisan ugovor s Bakcellom za implementaciju sustava za automatizaciju prodajnih aktivnosti u segmentu korporativnih korisnika. S obzirom na dobra lokalna iskustva u Azerfonu, Bakcell je odabrao InfoCumulus kako bi do ljeta 2015. implementirao potpuno novi sustav za upravljanje prodajom, a projekt je trenutno u intenzivnoj realizaciji, navode iz InfoCumulusa.
Dodaju i da su, osim implementacije IT sustava u Azerbajdžanu, tijekom ove godine realizirani i značajni projekti na domaćem tržištu i u regiji, primjerice u Allianzu (aplikacija "Mobilni procjenitelj"), Hrvatskoj pošti i Telekomu Srbije (korporativne društvene mreže), CRM u Erste osiguranju i HT-u Mostar te niz manjih projekata u Hrvatskom Telekomu.
Poslovni segmenti u kojem InfoCumulus traži prostor za budući rast su online CRM sustavi te korporativne društvene mreže (Enterprise Social Networks) što je, u slučaju Hrvatske pošte i Telekoma Srbije, uključivalo implementaciju Yammera na razini cijele organizacije. Tijekom ove godine, InfoCumulus je implementirao ukupno 6 takvih sustava za koje korisnici pokazuju sve više interesa budući da znatno unaprjeđuju internu komunikaciju i kolaboraciju unutar tvrtke. Istovremeno, mnoge IT tvrtke još uopće ne pokrivaju ovaj segment niti korisnicima u njemu nude rješenja.
"Implementacija CRM sustava u našem slučaju, na razini godine, činila je više od polovine poslovanja, a klasično poslovno savjetovanje sljedećih dvadesetak posto. Međutim, snažan daljnji rast očekujemo upravo u područjima korporativnih društvenih mreža te primjeni mobilnih rješenja u velikim sustavima. I dalje gledamo na izvozna tržišta kao primarni izvor rasta, međutim, trebaju nam i domaće reference. Iskreno, vjerujemo u koncept specijalizacije i siguran sam kako vrijeme takvih tvrtki tek dolazi. Usluge generičkog IT-a će se u budućnosti sve manje tražiti, a mi svoje mjesto tražimo na drugoj strani širokog spektra IT kompanija", izjavio je Sven Marušić, direktor InfoCumulusa, tvrtke s 15 zaposlenika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu