Nakon pripravničkog programa moguć i daljnji razvoj unutar kompanije

Autor: Lucija Špiljak , 26. travanj 2021. u 22:00
Jadranka Sakoman, direktorica ljudskih potencijala Zagrebačke pivovare/ JOSIP REGOVIĆ/pixsell

Zagrebačka pivovara kontinuirano ulaže u mlade, njihova znanja i vještine, a osim pripravničkog programa uskoro pokreću i novi program.

Zagrebačka pivovara, vodeći proizvođač piva na domaćem tržištu, pokrenula je nedavno Supply Chain Trainee program u sklopu kojeg pripravnicima nudi priliku za učenje, nadogradnju teorijskog i stjecanje praktičnog iskustva kroz 12 mjeseci rotacije po odjelima unutar Proizvodnih i logističkih operacija Zagrebačke pivovare.

Koja je njihova strategija te koliko ulažu u mlade u razgovoru za Poslovni dnevnik otkrila je direktorica ljudskih potencijala Zagrebačke pivovare Jadranka Sakoman, otkrivši pritom kako uskoro pokreću novi program u komercijalnom dijelu organizacije kao priliku za studente završnih godina društvenih studija, apsolvente te nedavne diplomante.

Nedavno ste objavili kako pokrećete Supply Chain Trainee Program. Usto ste već nagrađivani Poslodavac Partner. Koliko ulažete u mlade kroz edukacije?

Razvoj naših zaposlenika je dio naših strateških ciljeva, a o tome koliko nam je važan govori činjenica da je jedna od temeljnih vrijednosti naše kompanije svakodnevno učenje. Upravo tako usmjeravamo mlade ljude koji dolaze kod nas. Kroz trainee programe polaznicima nudimo priliku za učenje, nadogradnju teorijskog i stjecanje praktičnog iskustva kroz 12 mjeseci rotacije po odjelima u Zagrebačkoj pivovari.

Osim Supply Chain Trainee programa za koji su prijave završile, uskoro pokrećemo novi program u komercijalnom dijelu organizacije koji je ujedno i izvrsna prilika za studente završnih godina društvenih studija, apsolvente i nedavne diplomante, a i nastavak našeg ulaganja u mlade. Pripravnici će kroz rotacije po odjelima unutar Komercijalnog sektora imati priliku otkriti svoje skrivene talente te nadograditi znanje stečeno tijekom fakulteta.

Osim toga, studenti u Zagrebačkoj pivovari imaju mogućnost odrađivanja obavezne stručne prakse tijekom koje mogu povezati teorijsko i praktično znanje u vodećoj pivovari u Hrvatskoj te imaju mogućnost sudjelovanja u svakodnevnim aktivnostima odjela u kojem se odrađuje praksa. Također, prije par godina smo pokrenuli našu internu akademiju znanja u svrhu omogućavanja raznih edukacija našim zaposlenicima.

Sami zaposlenici nakon odgovarajuće edukacije kreiraju trening programe iz svog područja te iste provode kroz organizaciju kao predavači. Naši kolege su prepoznali vrijednost ove inicijative i zahvaljujući tome svake godine dodatno nadograđujemo platformu s novim aktualnim sadržajima.

Mladim kolegama koji uspješno završe pripravnički program u Zagrebačkoj pivovari nudi se prilika za daljnji razvoj unutar kompanije kroz preuzimanje odgovarajuće pozicije sukladno njihovim aspiracijama te potrebama kompanije.

Generacije od 1996. do 2002. nazvane su “pandemijalcima” jer će upravo oni imati najviše izazova po ulasku na tržište rada, neovisno o usmjerenju. Ranije je upravo Zagrebačka pivovara provodila nacionalna istraživanja vezano uz viđenje mladih o budućim radnim mjestima. Koji su najnoviji rezultati i kakva su Vaša očekivanja?

U zadnjem istraživanju razgovarali smo s milenijalcima da bismo shvatili kako mladi vide svoje buduće radno mjesto. Kao što smo i ranije komunicirali kroz kampanju Zakon posao, saznali smo brojne zanimljivosti o zakon poslovima budućnosti. Ono što nas je jako ugodno iznenadilo je to što se vrijednosti milenijalaca uvelike podudaraju s vrijednostima Zagrebačke pivovare.

U razgovoru s njima doznali smo da im je važno raditi u ugodnom okruženju, da su zaštićeni od nepotrebnog stresa te povjerenje. Dobra primanja ih mogu privući, no neće ih zadržati ako nisu zadovoljni s drugim uvjetima. Isto tako, ističu da bi za njih zakon poslodavac bio onaj koji bi im osigurao da bez obzira na poziciju imaju mjerljive ciljeve prema kojima mogu ostvariti financijsku nagradu, mogućnost edukacija i napredovanje.

Ti rezultati su nam uvelike pomogli da kreiramo našu strategiju privlačenja i razvoja mladih talenata, a trainee programi u Zagrebačkoj pivovari samo su jedan primjer našeg pristupa mladima.

Već dugo pratite mlade na tržištu rada, i u Hrvatskoj i BiH. Kakve su procjene za ovu i sljedeću godinu, posebice u regiji gdje je odljev mozgova značajan izazov i problem?

Odljev mozgova je dosta izražen u obje zemlje. Smatramo da kao dio multinacionalne grupacije možemo puno ponuditi budućim zaposlenicima – i u smislu uvjeta rada i sjajne radne atmosfere, i u smislu mogućnosti za razvoj ne samo lokalne već i međunarodne karijere. Prisutni smo i redovito komuniciramo s našim javnostima, pokazujemo što sve kao poslodavac možemo ponuditi.

Već smo duži niz godina jedan od najpoželjnijih hrvatskih poslodavaca. Prošle smo godine potvrdili status Poslodavca Partnera priznanjem koje konzultantska kuća SELECTIO dodjeljuje kompanijama koje pokazuju izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima.

Osim certifikata Poslodavac Partner, Zagrebačka pivovara je dobila i novo priznanje tvrtke SELECTIO, ono za Izvrsnost u izazovima, koje se dodjeljuje kompanijama koje su pokazale kvalitetno upravljanje ljudskim resursima i brigu o zaposlenicima tijekom pandemije koronavirusa. Također, uvršteni smo na listu TOP 5 Poslodavaca Partnera.

Kroz trainee programe mladima nudimo mogućnost daljnjeg razvoja stečenih vještina na fakultetu, daljnji razvoj unutar kompanije te mogućnost sudjelovanja na raznim internacionalnim projektima. Svakako želim naglasiti da je potrebno slušati mlade i pratiti trendove na tržištu, a mi ćemo to nastaviti činiti.

Komunicirati s mladima putem njima dostupnih kanala te ćemo usklađivati njihova očekivanja i poslovne potrebe s našima.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

New Report

Close