Nakon više od dvadeset godina rada u prestižnim internacionalnim i domaćim kompanijama, 2011 g. odlučio sam se za novi poslovni početak te osnovao vlastitu tvrtku, govori Tomislav Matusinović, vlasnik tvrtke Salebra d.o.o.
Evo njegove poduzetničke priče:
Pokretanje samostalnog biznisa u ova ne baš lagana vremena predstavljao je izniman izazov gdje su većina mojih dobrih prijatelja i kolega izražavali skepsu u sam uspjeh. No, želja je bila jača kao i vjera u ostvarenje projekta koji je u svojoj osnovi zamišljen da uljepša život ljudima.
Hrvatske ljubiteljice kozmetike dobile su jedinstvenu priliku biti dio najveće svjetske senzacije u zadnjih dvadeset godina. Hrvatska je prva zemlja u svijetu koja je dobila ekskluzivna franšizna prava za promociju i prodaju svjetskog kozmetičkog brenda Illamasqua, koji je u samo nekoliko godina izazvao ''masovnu histeriju'' na svim kontinentima.
Illamasqua je rezultat partnerstva s KRYOLAN-om, svjetskim liderom u proizvodnji pigmenata i koloranata. Želja za stvaranjem iznimno kvalitetnog i izdržljivog make-upa s formulacijama do sada neviđenim na svjetskom kozmetičkom tržištu pretočena je u stvarnost.
Illamasqua bilježi mnoge poklonike u svijetu a među poznatijima ističu se Sienna Miller, Lily Allen, Adele, Eva Herzigova, Lady Gaga, Kate Perry, Immodesty Blaize, Vivienne Westwood, Pixie Geldof, Nicole Scherzinger, Courtney Love i dr.
Brend potpisuje tim poslovnih ljudi koje povezuje strast i kreativnost koja ne poznaje pravila. Jasna vizija uspjeha udružila je najveće autoritete modne i kreativne industrije: Julian Kynaston, osnivač i vlasnik najutjecajnije britanske marketinške agencije ''Propaganda'', Joseph Corre, osnivač vodećeg modnog brenda ''Agent Provocateur'', sin modne dizajnerice Vivienne Westwood i menadžera Sex Pistols Malcolm McLaren-a, te Alex Box, br. 1 make-up artist u modnom svijetu, prisutna u editorijalima svih najutjecajnijih modnih izdanja diljem svijeta Vogue, Numero, i-D, Dazed and Confused, Another Magazine, V i dr.
Viziju i kvalitetu samog projekta prepoznali su i podržali ključni ljudi Societe Generale – Splitske banke, koji su nam omogućili dugoročno financiranje kroz dvije faze; investiranje u materijalnu imovinu te potom i za obrtna sredstva.
U našem ekskluzivnom mono brend dućanu na Cvjetnom trgu zaposleni su isključivo profesionalni vizažisti koji svojim znanjem i iskustvom daju savjete i preporuke svakom individualnom klijentu o vrsti i odabiru make-upa koji najbolje pristaje osobnom tipu i boji lica. Također našim klijentima pružamo i edukativne tečajeve širokih tematskih raspona gdje se mogu dodatno educirati i usavršiti svoja znanja i tehnike iz make-upa.
Počeli smo širiti dostupnost brenda. U suradnji a jednim od vodećih lanaca drogerija, danas smo prisutni na dodatnim prodajnim mjestima u Zagrebu te u Rijeci. Dakako, na red će doći uskoro i drugi gradovi u Hrvatskoj.
Osjećam se toliko ispunjeno i ponosno, zaključuje Davorka Mrakovčić, što radimo s ljepotom i širimo ju svuda oko nas. Od početka smo bili sigurni da radimo pravu stvar a zadovoljni klijenti samo potvrđuju sva naša očekivanja, direktorica marketinga i PR-a tvrtke Salebra d.o.o.