Najbrojniji gosti za uskršnje blagdane Nijemci, Slovenci, Austrijanci i Hrvati, no jedno tržište najviše raste

Autor: Suzana Varošanec , 25. ožujak 2022. u 13:29
FOTO: Croatia Luxury Rent

Broj rezervacija od strane domaćih gostiju sustavno raste iz godine u godinu, tako da će za nadolazeće blagdane Hrvati uz Nijemce i Slovence činiti najveći broj gostiju, izvijestili su iz domaće turističke agencije za najam luksuznog smještaja – Croatia Luxury Rent. Prema njihovim trenutnim prodajnim statistikama Nijemci predvode postotak ukupnog broja rezervacija s udjelom od 23%, slijede Slovenci s 19%, Česi s 13%, zatim Austrijanci s 12%, te Hrvati na koje otpada 11% udjela. Međutim, s češkog tržišta dolazi najveći rast u odnosu na inače ključna emitivna tržišta, tako da će Česi ovog Uskrsa biti u vrhu po broju posjetitelja.

Najveći broj gostiju koji su rezervirali svoj smještaj na Jadranu i djelomično u unutrašnjosti tijekom uskršnjih blagdana dolazi s emitivnih tržišta Njemačke, Češke, Slovenije i Austrije. Broj rezervacija od strane domaćih gostiju sustavno raste iz godine u godinu, tako da će za nadolazeće blagdane Hrvati uz Nijemce i Slovence činiti najveći broj gostiju, izvijestili su iz domaće turističke agencije za najam luksuznog smještaja – Croatia Luxury Rent.

Prema trenutnim prodajnim statistikama CLR-a, Nijemci predvode postotak ukupnog broja rezervacija s udjelom od 23%, slijede Slovenci s 19%, Česi s 13%, zatim Austrijanci s 12%, te Hrvati na koje otpada 11% udjela.

FOTO: Croatia Luxury Rent

Uz navedena tržišta, ukupni udio upotpunjuju Talijani, Mađari, Slovaci i Srbi, dok će u značajno manjem postotku u Hrvatskoj boraviti i gosti iz Francuske, Švicarske i susjedne Bosne i Hercegovine. No, kao najnoviji trend zamjećuje se da s češkog tržišta dolazi najveći rast u odnosu na inače ključna emitivna tržišta, pa će Česi ovog Uskrsa biti u vrhu po broju posjetitelja. Vrh liste najbrojnijih gostiju tijekom prošlogodišnjih blagdana su činili domaći gosti, što je zbog tadašnjih događanja uzrokovanih pandemijom bilo i za očekivati. Ovogodišnja prodaja blagdanskih aranžmana je iznjedrila, kako navode, zanimljivu situaciju prema kojoj srednja Dalmacija sustavno raste kao i lani prema broju rezervacija, tako da se približila do nedavno neprikosnovenim Istri i Kvarneru. Naime, navedeni trend rasta je počeo uzimati maha tijekom prošlogodišnje postsezone, no nastavio se iznenađujućim skokom u vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana: srednja Dalmacija u jednom trenutku bila je u egalu s brojem rezervacija u Istri. Daljnji razvoj je potvrdio neupitnost Istre koja je preuzela očekivano vodstvo tijekom posljednjih desetak dana pred same blagdane, drugim riječima stvari su se vratile na ranije standarde.

FOTO: Croatia Luxury Rent

Gledajući pak trenutnu regionalnu podjelu broja rezervacija, Istra je na vrhu s 41% udjela, Slijede Dalmacija i otoci s 30%, Kvarner s 19%, te kontinentalni dio i krajnji jug na koje otpada preostalih 10%. Inače,  tehnologija koja potiče i unaprjeđuje turizam, značajno je podigla razinu kvalitete usluge, pa su iznajmljivači stoga prisiljeni kontinuirano ulagati u smještajne kapacitete, pratiti trendove i širiti aspekte ponude koje će omogućiti da se istaknu i budu prepoznati.

Dobre i pozitivne recenzije, sudeći po zadnjim prodajnim statistikama, očito su postale ključne za promociju smještaja. Uz atraktivnost smještaja i bogatu ponudu svih vrsta sadržaja, iz CLR-a navode da je odnos prema klijentima ključan za dojam koji gost nosi sa sobom nakon boravka u našoj zemlji. Stoga je i nadalje osobito bitno da uz atraktivnost destinacije i smještaja – socijalne i komunikacijske vještine budu na maksimumu kako bi i ocjena koja slijedi nakon boravka bila maksimalna.

Komentirajte prvi

New Report

Close