Najživlje su transakcije sa Slovenijom

Autor: PROMO , 21. studeni 2013. u 22:00
C.O.D. je usluga za stranke koje 'igraju na sigurno', kaže Igor Jakovljević

Regionalni menadžer DPD-a za Hrvatsku i Sloveniju, govori o trendovima trgovine sa zemljama u okruženju i kojim uslugama se paketna distribucija prilagođava zahtjevima stranaka.

Regionalni menadžer DPD-a za Hrvatsku i Sloveniju predstavlja Cash on Delivery (C.O.D.) uslugu za Sloveniju i Madžarsku i želi potaknuti sve hrvatske kompanije da aktiviraju svoje web trgovine.

Koje su vam sada najtraženije usluge? 
Kao i za sve ostale segmente poslovanja, najveći se promet ostvaruje s Njemačkom, Austrijom, Italijom i Slovenijom. Upravo zbog velike količine paketa između Slovenije i Hrvatske, te činjenice da poslovna zajednica jednostavno komunicira na svom materinjem jeziku, postoji veliki potencijal u B2C segmentu. Zato smo razvili dodatnu uslugu C.O.D. (eng. Cash on Delivery) i za Sloveniju, te Mađarsku. Na primjer Web Shop iz Hrvatske može prodati robu svome kupcu u Sloveniji. Prodana roba će se primatelju u Sloveniji dostaviti putem DPD-a, a uz dodatnu uslugu C.O.D., za Web Shop iz Hrvatske će DPD vozač preuzeti iznos novaca jednak iznosu vrijednosti prodanog odnosno dostavljenog paketa.

Što konkretno uključuje usluga COD?
C.O.D. je usluga preuzimanja otkupnine (engl. Cash on Delivery) i idealna usluga kada stranka želi igrati na sigurno, kada je u pitanju njihova naplata vrijednosti robe. DPD vozač preuzima iznos otkupnine od primatelja paketa, koji nakon toga DPD uplaćuje na račun stranke dva puta tjedno. Maksimalni iznos prilikom slanja pouzećem jest 18.000 HRK.

Da li ima kakvih promjena pri mogućnosti transfera novca?
DPD klijentima transakciju C.O.D. iznosa obavlja dva puta tjedno, a digitalna financijska povijest pruža potpunu transparentnost u svakoj fazi transakcije. Putem e-maila šalju se sve informacije o transakciji C.O.D. iznosa: broj paketne oznake, primatelj, poziv na broj, datum poslanog paketa, C.O.D. iznos. Trenutno nije bilo potrebe za promjenama pri mogućnosti transfera novca, ali DPD se kontinuirano prilagođava potrebama tržišta te po potrebi traži najbolji način kako udovoljiti strankama.

Koje su specifičnosti hrvatskog tržišta u odnosu na ostala u Europi na kojima DPD djeluje?
U usporedbi s ostalim zemljama još smo nerazvijeni u segmentu internet trgovine. Takvu situaciju trenutno koriste kompanije iz zemalja u okruženju koje sada nesmetano mogu prodavati robu stanovnicima Hrvatske, a što naši ljudi uveliko koriste kupujući robu u Austriji, Sloveniji, Njemačkoj, UK-u. Nakon što ju naruče, DPD im u roku od 2-3 dana dostavi na kućnu adresu. Zato bi predložio svim hrvatskim kompanijama da što prije aktiviraju svoje web-shopove, ta da ponude ono što imaju i izvan granica Hrvatske. DPD će se pobrinuti da njihovi proizvodi brzo i jednostavno stignu do potrošača u EU po vrlo prihvatljivoj cijeni. Naime, sve kompanije traži jeftiniji način distribucije, ali sa svim karakteristikama i kvalitetom koju su do nedavno mogle pružiti samo kurirske kompanije koje koriste avionski prijevoz. DPD prvi u Hrvatskoj nudi vrhunsku kvalitetu kurirske usluge u međunarodnom prometu po vrlo prihvatljivim cijenama jer je naša cestovna mreža znatno efikasnija i jeftinija od zračnog prijevoza, a s vrlo dobrim tranzitnim vremenima koja se kreću u rasponu od 1-3 ili maksimalno 4 radna dana za sve zemlje EU.

New Report

Close