Tvrtka Croata u prvih osam mjeseci 2012. u odnosu na isto razdoblje lani ostvarila je 23 posto bolji rezultat u segmentu prodaje turistima, što je najbolji učinak u posljednjih pet godina, izvijestili su jučer iz Croate.
Među stranim kupcima ovoga najprepoznatljivijeg hrvatskog brenda brojnošću se posebno izdvajaju Japanci i Amerikanci, kažu u Croati, i podsjećaju da su najuspješnija nacionalna izvozna modna marka. "Croata je godinama marljivo radila na izgradnji imidža, postala je modni brend koji rado nose predsjednici država, slavni glumci kao i mladi poslovni ljudi. Izuzetno smo ponosni na ostvareni rezultat koji se dogodio u razdoblju krize i potvrdio da opstaju samo najbolji. Mi nismo samo opstali, već smo zabilježili najbolje rezultate u proteklih pet godina", ističe predsjednik Uprave Franjo Bušić.
Japanski turisti najbolji su klijenti, prihod od njihove kupnje veći je 48% nego lani, slijede Amerikanci koji najčešće kupuju na kružnim putovanjima. Kupci Croatinih proizvoda mahom su individualni gosti, a najveći promet ove sezone ostvaren je u Splitu, i to u salonu na Peristilu, dok je Dubrovnik po prometu od prodaje na drugome mjestu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu