Na hrvatsko tržište lansiran je Belupo B.Fit program

Autor: Poslovni.hr , 16. svibanj 2024. u 16:00
FOTO: Press

Na hrvatsko tržište lansiran je Belupo B.Fit program, sveobuhvatno rješenje za kontrolu i smanjenje prekomjerne tjelesne mase. Osim programa prehrane, B.Fit predstavlja liniju proizvoda koji sadrže nutritivno izbalansirane zamjenske obroke.

B.Fit je nastao u suradnji Belupa i Podravke, koji su prepoznali ozbiljan javnozdravstveni problem s kojim se suočava gotovo dvije trećine (65%) stanovnika Hrvatske koji imaju  prekomjernu tjelesnu masu ili debljinu (42% prekomjernu tjelesnu masu i 23% debljinu)*. B.Fit program namijenjen je svima koji žele poboljšati svoje životne navike i koji su u potrazi za dugoročnim i zdravstveno prihvatljivim rješenjem za redukciju tjelesne mase te personaliziranim pristupom.

B.Fit liniju proizvoda prati i cjeloviti program podrške smanjenju prekomjerne tjelesne mase koji je klinički dokazan u studiji koju je provela Dječja bolnica Srebrnjak. Program omogućuje zdravstveno pouzdan i siguran gubitak tjelesne mase kroz usvajanje zdravih životnih navika. Program podrške koncipiran je na sveobuhvatnom pristupu regulacije tjelesne mase i sastoji se od proizvoda, jelovnika te podrške nutricionista i liječnika, uz savjete kineziologa za tjelovježbu koji su dostupni na web stranici www.bfit.hr.

Povodom lansiranja, Belupo B.Fit program najavio je dr.sc. Hrvoje Čeović, predsjednik Uprave Belupa: „ Belupo, kao domaća farmaceutska kompanija, ima u fokusu svoje potrošače i brigu o njihovom zdravlju. Upravo vodeći se tom misijom nastala je suradnja Belupa i Podravke, kompanija Grupe Podravka, koja je rezultirala inovativnim B.Fit programom i proizvodima koji će na siguran i klinički potvrđen način pomoći ljudima u redukciji tjelesne mase. B.Fit program sveobuhvatan je program koji daje najbolje od svih uključenih: Belupo svoju stručnost iz farmaceutske industrije, Podravka svoje nutritivno izbalansirane proizvode i raznovrsne jelovnike, a Dječja bolnica Srebrnjak kliničku studiju i liječničku podršku ispitanicima u studiji.“

Na panel diskusiji održanoj u Zagrebu nove proizvode predstavili su dr.sc. Lenkica Penava, direktorica Nutraceutike u Belupu, Katarina Pentek dipl.inž.preh.teh, vodeći stručnjak u Kulinarskom centru u Podravci, voditeljica kliničke studije prof.dr.sc. Mirjana Turkalj iz  Dječje bolnice Srebrnjak i sudionik kliničke studije izv.prof.dr.sc. Filip Dujmić. 

Linija proizvoda B.Fit sastoji se od instant proizvoda u prahu za pripremu juhe ili shakea. Juhe dolaze u četiri varijante – povrtna juha, juha od rajčica, juha od gljiva i juha s okusom piletine, a shakeovi u četiri okusa – vanilija, čokolada, jagoda i tiramisu. Svaki pojedinačni proizvod potpuno zamjenjuje jedan uobičajeni obrok.

B.Fit proizvodi u prodaji su putem web stranice Pharmeria.hr.

Komentirajte prvi

New Report

Close