Kurirske tvrtke u svojem se poslovanju često susretnu sa "zanimljivim" zahtjevima klijenata.
U DHL-a pričaju da su jednom primili zahtjev klijenta da prevezu smrznutog zeca, kućnog ljubimca, sestri u Australiju da ga pokopa. "Ovakvom zahtjevu nismo bili u mogućnosti udovoljiti", odgovaraju iz DHL-a. Simpatičnu priču iznijeli su i u Overseas Express-u. Naime, mladi tata iz Splita prekasno je naručio nosiljku za bebu, a htio je iznenaditi suprugu i tek rođeno dijete, prije njihovog izlaska iz bolnica. Međutim, pošiljka je stigla u Zagreb na dan kad su majka i dijete trebali izaći iz bolnice. U pomoć mladom tati tad priskače Overseas organizirajući brzu dostavu nosiljke ravno do bolnice u Splitu. "Ponosni otac iz Splita kasnije je na nosiljku dao ušiti logotip UPS-a", prisjećaju se u Overseasu. Iz DPD-a pak ističu kako često imaju "zanimljivih" zahtjeva, a u skoro svim slučajevima završavaju tako da ih i ispune. Objašnjavaju kako razvojem novih tehnologija i općim podizanjem informiranosti kupaca, rastu i njihovi zahtjevi. "Mnogi naši korisnici s uslugom DPD-a susreli su se u zemljama EU te i od nas, s pravom, očekuju višu razinu", ističu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu