Mercator u tjedan dana otvorio tri trgovine

Autor: Božica Babić , 13. prosinac 2012. u 21:59
Samo Gorjup, Dražen Barišić i Ivica Župetić/PIX

Sedamdeset posto prihoda godišnje se ostvari prodajom asortimana hrvatske prehrambeno-prerađivačke industrije.

Mercator Hrvatska jučer je u Kurilovcu nadomak Velike Gorice otvorio market, izgrađen potpuno iznova na temeljima bivšeg objekta, prodajne površine 500 četvornih metara u kojemu će na policama nuditi asortiman od 5000 artikala koji zadovoljava sve potrebe kupaca što prednost daju kupnji u trgovini iz susjedstva. Gradonačelnik Velike Gorice Dražen Barišić kazao je da Mercator i grad od samog početka surađuju izvrsno.

Posebno je zadovoljan što je Mercator sve radove na izgradnji i opremanju ne samo  trgovine u Kurilovcu nego i na sličnim projektima realiziranim prethodnih godina angažirao lokalne izvođače i što sustavno radi na zadržavanju i otvaranju radnih mjesta.  Mercator je prije više od desetljeća u ofenzivno osvajanje hrvatskog maloprodajnog tržišta krenuo upravo iz velikogoričkog područja, nakon što je preuzeo tadašnjeg mjesnog trgovca pod nazivom Sloboda. Iz tog razdoblja traje i akcija snažne suradnje s lokalnim proizvođačima koja se, tvrdi predsjednik uprave Samo Gorjup, isčitava kroz vrlo konkretnu činjenicu da Mercator godišnje gotovo 70 posto prihoda stječe prodajom asortimana hrvatske prehrambeno-prerađivačke industrije. Poseban naglasak, ističe Gorjup, Mercator stavlja na svježi program, primarno voće, povrće te pekarske proizvode.

Najnoviji europski trend razvoja trgovina manjih formata, cjenovno prilagođenih kupcu, sve više u praksi provode i hrvatski trgovci pa tako i Mercator koji je tu komponentu integrirao i u svoju strategiju poslovanja za razdoblje 2013.-2016.  U proteklih tjedan dana Mercator je otvorio i trgovinu u zagrebačkom naselju Savica površine 166 kvadrata dok je u Karlovcu nekadašnji objekt, velik 2200 četvornih metara u kojemu sada kupcima nudi 16.000 artikala, obnovio u cijelosti i opremio najsuvremenijim rješenjima koja danas poznaje maloprodajni segment. Mercator je, ističe Gorjup, svoje cijene u protekle dvije godine smanjivao, a s tom strategijom nastavlja i dalje.  

Komentirajte prvi

New Report

Close