Mercator je u prvih devet mjeseci ove godine zabilježio 1,89 milijardi eura prihoda, što je 3,3 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine, a pala je i čista dobit tog slovenskog trgovačkog lanca u vlasništvu Agrokora. Čista dobit Mercatora iznosila je u prva tri tromjesečja ove godine 8,2 milijuna eura, što je za otprilike tri četvrtine manje nego u istom lanjskom razdoblju, piše u poslovnom izvješću objavljenom u utorak navečer u Ljubljani.
Pad prihoda i dobiti Mercator objašnjava se time što je nekoliko trgovačkih centara ove godine bilo zatvoreno zbog renoviranja. Prihodi su smanjeni i zbog prodaje odjela za proizvodnju kave marke Santana, pekare Grosuplje i turističkog odjela M Holidays. Mercator je u prva tri kvartala za investicije izdvojio 53,2 milijuna eura, 12 posto više nego prošle godine, uglavnom na obnovu i opremanje trgovina u Sloveniji i Srbiji, za što je potrošeno 58 posto raspoloživih sredstava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu