Tvrtka Fisherija, specijalizirana za prodaju ribe i morskih plodova, kroz svojih pet prodavaonica u Zagrebu izgradila je prepoznatljiv brend te ostvarila veliki rast koji se nastavlja širenjem maloprodajne mreže, a sad je u vlasničku strukturu ušao Denis Matijević.
Taj poduzetnik u poljoprivredno – prehrambenom sektoru je i sam kroz brend “the meat” zakoračio je u segment visokokvalitetne hrane, a sada se, z njegovo iskustvo i strategija poslovanja i razvoja dosadašnjih vlasnika Ivana Bosnića, Branimira Brzića, Marka Burazina i Ivice Žurića, otvara se prilika za snažniji rast i razvoj brenda Fisherija, poručuju iz te tvrtke.
Ovo je, dodaju, i prvi korak u povezivanju brendova Fisherija i the meat u segmentu visokokvalitetne hrane koji bi kroz suradnju i sinergijske efekte trebao biti temelj za novi iskorak na tržištu.
Matijević za Poslovni dnevnik otkriva da im je glavni cilj povezivanje brendova kroz zajednički nastup na tržištu, i to prema HoReCa kanalu. Inače, Matijević, s Fisherijom otprije ima i suradnju u razmjeni roba, a trgovine su otvarali u blizini jedni drugima kako bi zajednički gradili destinacije za kupnju.
”Fokus nam je na domaćem tržištu, ali ne stajemo na tome”, otkriva Matijević. Što se tiče brenda the meat, uskoro se otvaraju dvije nove mesnice u Zagrebu – na Britancu i u Središću, a novu poslovnicu otvara i Fisherija u Trakošćanskoj ulici.
”S brendom the meat smo prisutni i u većini vodećih restorana u Zagrebu. Domaće podrijetlo mesa je prepoznato od strane naših ugostitelja. Trenutno imamo 100 zaposlenika”, kaže Matijević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu