Tvrtka Matičnjak sativa se više od 10 godina bavi proizvodnjom zdrave hrane, od hladno prešanih ulja, funkcionalnih medova, macerata, tjestenina od sjemenki, voćnih namaza, granulata ili do biljnih mješavina. Iza proizvoda pod istoimenim brendom stoji tim od 12 ljudi, u asortimanu imaju 65 proizvoda, a s novom linijom na kojoj rade popet će se na na 90.
Proizvodnja je smještena u Karlovcu, a krajem godine počeli su s projektiranjem nove proizvodne hale od 800 kvadrata u karlovačkom naselju Mahićno.
Izborili europski novac
“U moru brendova koji promiču i prodaju zdravu hranu odlučili smo napraviti razliku, proizvoditi proizvode koji su svježi, zdravi, lokalni i minimalno prerađeni, bez aditiva, stabilizatora i dodanih aroma. Matičnjakovi proizvodi su potpuno prirodni paketi izvornih, aktivnih i hranjivih nutrijenata iz sjemenki i biljaka, sačuvani od suvišne obrade i agresivnih metoda.
Za nas je prošla godina bila iznimno uspješna što je, u nekoj mjeri, rezultat korona ugroze pa slijedom toga i osvješćivanja i prepoznavanja domaćih proizvoda. Međutim, to ne bi bilo moguće da do tada nismo bili na dobrom poslovnom putu.
Čitavu 2019. godinu smo posvetili razvoju novih proizvodnih linija te smo tako početkom 2020. potpisali ugovor za dodjelu bespovratnih sredstava EU za inovacije u S3 područjima. Tim smo novcem osigurali smo novu, inovativnu tehnologiju za razvoj, a s novim biljnim ekstraktima kao nositeljima projekta pronašli smo svoju nišu.
Snažni antioksidanti – polifenoli i OPC, artemisinin i timokinon su baza inovativnih pripravaka našeg brenda i ekstrakata koje ćemo nuditi na tržištu industrijske farmaceutske, prehrambene i kozmetičke proizvodnje”, objašnjavaju iz tvrtke Matičnjak sativa.
Proizvode brenda Matičnjak može se pronaći u specijaliziranim prodavaonicama zdrave hrane, ljekarnama, a odnedavno i u Kauflandu, Lidlu te Veronika delikatesama.
S poslovnim partnerima imaju i Fitzona centar, prodajno mjesto u Zagrebu gdje nude kompletan asortiman. Kako otkrivaju, najtraženiji su proizvodi prehrambene konoplje, sikavice i crnog kima, a apsolutni šampion prodaje je Macerat 14, dodatak prehrani kojeg čini ekstrakt slatkog pelina u ulju crnog kima.
Uspjeh web shopa
“Upravo dogovaramo i ostale trgovačke lance jer interes za proizvodima konstantno raste. Naš web shop je noviji kanal u prodaji, lansiran je početkom travnja, i iskreno smo iznenađeni njegovim rezultatima.
Na njemu se svakodnevno radi i on je najvitalniji dio prodaje, kontinuirano se mijenja i prilagođava željama naših potrošača. Tijekom oba lockdowna smo bilježili rast prodaje, kupci su pripremali i zalihe naših proizvoda, što pokazuje važnost i ulogu dodataka prehrani i prehrambenih proizvoda u njihovoj svakodnevici˝, ističe Ksenija Tumbas, direktorica prodaje i marketinga u Matičnjaku.
U nekim pripravcima poput proteina konoplje, hladno prešano ulje crnog kima, granulat sikavice bili su pioniri na tržištu, a osim crnog kima koji uvoze većina sirovine dolazi od njihovih dugogodišnjih partnera OPG-ovaca. Uz to, pašnjak blizu Samobora im donosi većinu meda za izradu funkcionalnih medova, a ostatak dokupljuju također od OPG-ovaca.
“Organski ekstrakti ključni su trend za zdravstvenu i prehrambenu industriju, a Matičnjak planira postati regionalni proizvođač organskih ekstrakata˝, poručuju iz tvrtke Matičnjak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu